Gå til innhold

Invitere barselgruppa på 1-års lag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min fyller straks 1 år! Hurra! :)

Og i den forbindelse må vi jo ha litt selskap.. Blir det for dumt å invitere barselgruppa? Jeg vet liksom ikke helt om det er ok.. Og ikke skjønner han så mye av det heller.

Så jeg lurer egentlig på om jeg skal droppe "barnebursdag" og heller bare samle familien.

Hva mener dere?

Hadde dere synes det hadde vært rart å bli invitert på bursdag til et barn i barselgruppa?

På forhånd takk for tilbakemeldinger :)

Anonym poster: 6d939695dded3cacb0c8e660a59241c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å invitere gruppa på restelag etter familiefeiringen?

• Liker 1
Gjest pysepusen
Skrevet

Vi laget en felles feiring for barselgruppa, vi! Kjempegøy! Hvis ikke hadde jeg invitert dem i bursdag :)

AnonymBruker
Skrevet

Siden bursdagsbarnet ikke forstår så mye av det, kan dere jo "fokusere" på familieselskapet (dersom dere planlegger det). Du spør om det blir dumt å invitere barselgruppa, og det vil jeg si det ikke er! Men igjen; det kommer også an på hva slags forhold dere har i barselgruppa. :)

Anonym poster: 890ca26f4f42446b326d854c95c7d92f

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en felles feiring i barselgruppa.Syns det var kjempekosligt.Alle hadde også kjøpt en pakke kver til rundt 100 kr.så trekte ut så alle ungene fekk en pakke :) Alle i barselgruppa har jo bursdag i rundt samme tid.så er jo greit å bare ha det samme dagen.Du kan jo spør om det hadde vert interesant å tatt en felles feiring? ta det som et spleiselag :)

Anonym poster: faacf577087b2dec4bda8adc72c17352

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere :)

Det er ganske stort sprang på disse ungene her så en felles feiring vet jeg ikke om de andre er interessert i. Men går jo selvsagt an å spørre :)

Jeg MÅ ikke ha barneselskap da, men hele siden til mannen er Jehovas Vitner. Derfor synes jeg det hadde vært hyggelig å ha noen andre på bursdag som han trives med :) Og min familie da selvsagt.

Ts

Anonym poster: 6d939695dded3cacb0c8e660a59241c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...