Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Skal prøve å forklare situasjonen kort, trenger litt råd her. For jeg er litt forvirret.

Saken er at jeg har en kompis; en jeg regner som en veldig god venn. Vi prater masse på FB, treffes to-tre ganger hver måned til lunsj eller noe sånt, drar på kino sammen osv. Vi har rote endel for mange år siden, men det er ingenting som skjer på " den fronten" nå, vi er begge i forhold.Vi har noen felles bekjente,men vi har svært lite med hverandres "dagligliv" å gjøre. Jeg har såvidt truffet kona hans en gang, det samme andre veien.

I går poppet det plutselig opp masse gratulasjons-meldinger på FB-siden hans, og så kom det bilde av nyfødt gutt ( helt nydelig). Greia er at jeg sitter her og lurer på hva har skjedd? Er det ikke vanlig å fortelle venner at man skal bli far?Vi møttes til lunsj senest i forrige uke, ikke et ord om at det nærmer seg fødsel. Vanligvis når venner får baby har jeg allerede barselsgaven klar, vet ikke om det blir dumt av meg å kjøpe noe nå?

Føler meg litt dum her nå; vi er kanskje ikke så gode venner som jeg trodde? For man "glemmer" ikke å fortelle at man venter barn?

Anonym poster: bb00818e082397b883055516d52ce593

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig, det var pussig :klo:

Anonym poster: 8808f25635468fd19535d2bcda19e7f5

Skrevet

Kanskje han har blitt onkel eller noe? Jeg vet at endel bruker å skrive gratulasjoner til onkler og tanter på Facebook også?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke min kjære ville fortalt til "gud og en hver man" at han skulle bli pappa. Han fortalte ikke alle vennene sine at han var i forhold før vi hadde vært sammen i godt over to år.

Anonym poster: ecbb1d09cbf0f4082f78b21e9f0bbef1

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg tror ikke min kjære ville fortalt til "gud og en hver man" at han skulle bli pappa. Han fortalte ikke alle vennene sine at han var i forhold før vi hadde vært sammen i godt over to år.

Anonym poster: ecbb1d09cbf0f4082f78b21e9f0bbef1

Det er ikke vanlig å ikke fortelle om et forhold før det er gått 2 år.

Det er heller ikke normalt å unnlate å fortelle om at en skal bli far i TS sitt tilfelle!

AnonymBruker
Skrevet

Gutter er ikke så nøye på dette som jenter utifra mine venner som har blitt far. Er ikke akkurat en snakkis når vi møtes.

Anonym poster: 37474cf23da8092b75afe25ace933cce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner litt hva det er du sitter i nå.

Jeg fant ut via en sms at jeg måtte sjekke noen side på fb, så gjorde jeg jo det.

Viste seg at noen jeg så på som en venninne (selv om hun er flyttet til en annen del av landet) hadde plutselig fått barn....

Vi var visst ikke venner allikevel etter alle disse årene.

Anonym poster: c5994ed5c1aaa8ce9d155dd533fcddc2

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg mener jo ikke at man skal fortelle til gud og hvermann at man er gravid; men venner? Dvs.... jeg trodde vi var venner. Jeg snakker til ham om ting som er personlig, som jeg ikke snakker med "alle" om. Og jeg trodde jeg var en han kunne betro seg til. Ikke nødvendigvis om vanskelig ting; bare så det er sagt. Men jeg er kanskje ikke så nær som jeg trodde? Siden vi har møttes jevnlig og ikke ett ord om at de venter barn?Føler meg litt dust akkurat nå; føler jeg har misforstått hele greia.....

Anonym poster: bb00818e082397b883055516d52ce593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...