Gjest EryMax Skrevet 11. april 2013 #1621 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg facerapet nettopp meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. april 2013 Forfatter #1622 Del Skrevet 11. april 2013 Tror du skal melde deg inn hos AA du Evilposelos. Du har holdt på litt for lenge nå. Siden nyttår minst! Oh har dere samlet dere som en klikk mot meg nå da? :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #1623 Del Skrevet 11. april 2013 Oh har dere samlet dere som en klikk mot meg nå da? :( Ta det med ro, jeg støtter deg til the bitter end.. Når skipet ditt synker og jeg tar alle penga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #1624 Del Skrevet 11. april 2013 me er kanskje litt meir rett fram? Hva sier man til den man flørter med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. april 2013 Forfatter #1625 Del Skrevet 11. april 2013 Ta det med ro, jeg støtter deg til the bitter end.. Når skipet ditt synker og jeg tar alle penga Aw, dere vil meg bare vondt alle sammen Jeg er snill, men det lønner seg ikke SLEMME HELE GJENGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. april 2013 #1626 Del Skrevet 11. april 2013 "Hei, eg syns du er kjekk. Kom og ta ei øl med meg så skal eg visa deg kor kjekt du kan ha det" Veit ikkje om eg hadde falt for den... Eg kan ikkje flørt munnleg, berre med kroppsspråket mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #1627 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Aw, dere vil meg bare vondt alle sammen Jeg er snill, men det lønner seg ikke SLEMME HELE GJENGEN! Ta det med ro, jeg skal ikke betraye. Jeg kan ikke bo alene på en øy og jeg vil jo ha deg der også Endret 11. april 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 11. april 2013 #1628 Del Skrevet 11. april 2013 Aw, dere vil meg bare vondt alle sammen Jeg er snill, men det lønner seg ikke SLEMME HELE GJENGEN! Vi er bare slamme mot hverandre på en god måte da Innerst inne er vi venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 11. april 2013 #1629 Del Skrevet 11. april 2013 "Hei, eg syns du er kjekk. Kom og ta ei øl med meg så skal eg visa deg kor kjekt du kan ha det" Veit ikkje om eg hadde falt for den... Eg kan ikkje flørt munnleg, berre med kroppsspråket mitt... Eg tror du hadde falt for an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #1630 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Eg kan ikkje flørt munnleg, berre med kroppsspråket mitt... Desverre så snakker du feilt språk for det muntelige, men man kommer langt med kroppsspråk! Endret 11. april 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. april 2013 #1631 Del Skrevet 11. april 2013 Eg tror du hadde falt for an. Desverre så snakker du feilt språk for det muntelige, men man kommer langt med kroppsspråk! Ja, det var jo det eg sa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 11. april 2013 #1632 Del Skrevet 11. april 2013 Er det egentlig lov med flere brukere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #1633 Del Skrevet 11. april 2013 Eg kan ikkje flørt munnleg, berre med kroppsspråket mitt... Muntlig flørting blir ofte bare pinlig. Å flørte med kroppspråket er mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #1634 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan skal du klare å game når du ikke kan snakke? Det går ikke. Skal du game her inne musejenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #1635 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan skal du klare å game når du ikke kan snakke? Det går ikke. Skal du game her inne musejenta? Hehe, man må jo selvfølgelig snakke litt da, men ikke dra de sjukeste sjekkereplikkene liksom. Jeg skal nok ikke game, skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. april 2013 #1636 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan skal du klare å game når du ikke kan snakke? Det går ikke. Skal du game her inne musejenta? Du og det gamegreiene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. april 2013 Forfatter #1637 Del Skrevet 11. april 2013 Vi er bare slamme mot hverandre på en god måte da Innerst inne er vi venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #1638 Del Skrevet 11. april 2013 Hvordan vil du ha eggene dine? Befruktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. april 2013 Forfatter #1639 Del Skrevet 11. april 2013 Er det egentlig lov med flere brukere? Det må jo du svare på, lovens lange arm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. april 2013 #1640 Del Skrevet 11. april 2013 Eg har snakketøyet i orden, det er det ingen tvil om. Når det gjeld flørting er eg flinkare med kroppspråket! Om eg ikkje flørtar med ein akademikar då. Dei fell for kunnskapen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå