Singha Skrevet 4. april 2013 #1001 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) 1000! Edit: Første gang på lenge jeg ikke har lyst å gå på jobb i morgen. Kanskje jeg skal gjøre som han fyren i den runketråden som går inne på et annet forum. Ta egenmelding for å runke hele dagen. Endret 4. april 2013 av Singha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 4. april 2013 #1002 Del Skrevet 4. april 2013 Hvorfor vil du ikke på jobb ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 4. april 2013 #1003 Del Skrevet 4. april 2013 Vet ikke. Begynner vel gå litt for mye rutine i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. april 2013 #1004 Del Skrevet 4. april 2013 Han har fått en rolle som kom inn i serien i den pågående sesongen, ja. Så han er med. Om han er med fra første episode av husker jeg ikke. Han dukker opp i en scene ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 4. april 2013 #1005 Del Skrevet 4. april 2013 ..... ......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. april 2013 #1006 Del Skrevet 4. april 2013 Fjasetråden er ikke stengt ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. april 2013 Forfatter #1007 Del Skrevet 4. april 2013 ......... ....................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. april 2013 #1008 Del Skrevet 4. april 2013 ....................... ....................... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 4. april 2013 #1009 Del Skrevet 4. april 2013 Side Brok – Kald Trekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 4. april 2013 #1010 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har et IKEA-dilemma! Har ikke et ordentlig spisebord per dags dato, kun det lille stuebordet samt et klaffebord på det lille kjøkkenet mitt. Klaffebordet er greit nok det, hadde det ikke vært for at det er montert i et hjørne. Dermed er det kun plass til én, og man sitter og stirrer inn i en tom vegg. Ikke så superkult. Kunne så gjerne tenke meg et spisebord med plass til flere, så jeg sikler på et sånt EXPEDIT-bord som man monterer fast til en EXPEDIT-hylle. Hyllen har jeg allerede, men hvorvidt jeg egentlig har plass er jeg mer usikker på. Bordet vil nemlig i så fall spise en del av stue-/ganggulvet mitt (har inngangsdør rett inn til stuen). Det vil blant annet bli litt trangt å gå mellom stuen og kjøkkenet, som dere ser på bildene. Ikke så trangt at man må gå sidelengs, men likevel. Kunne fjernet den hvite lille EXPEDIT-hyllen med orkidéen på, men jeg vil helst ikke det. Har ingen andre steder å sette den, og jeg liker den godt. Så — trangere om plassen men med mulighet for middagsgjester, brettspillkvelder osv., eller drite i det hele og heller ha bedre gulvplass? Og bør bordet være i hvitt, eller lyst tre? PS: Den blå stolen markerer omtrent hvor langt ut og til venstre bordet vil stå. Det vil stå litt lengre ut til høyre enn stolen viser, da bredden tilsvarer to hyllerom i EXPEDIA-hyllen. Jeg kommer i så fall til å ha fire slike blå stoler rundt bordet. De kan klappes sammen og legges bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. april 2013 #1011 Del Skrevet 5. april 2013 Om jeg skulle hatt spisebord hadde jeg gått for hvitt værtfall :-) og tenker at plassen det tar er verdt det :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. april 2013 #1012 Del Skrevet 5. april 2013 ......... Dette er den mest meningsfulle samtalen jeg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. april 2013 #1013 Del Skrevet 5. april 2013 God helg til alle fjasere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 5. april 2013 #1014 Del Skrevet 5. april 2013 Dette er den mest meningsfulle samtalen jeg noen gang har sett Lurte bare på nødvendigheten av flere enn ett punktum, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. april 2013 #1015 Del Skrevet 5. april 2013 Ble det egenmelding i dag Singha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. april 2013 #1016 Del Skrevet 5. april 2013 Lurte bare på nødvendigheten av flere enn ett punktum, jeg. Det er aldri nødvendig med mer enn kanskje to punktum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 5. april 2013 #1017 Del Skrevet 5. april 2013 Ble det egenmelding i dag Singha? Jeg gjør ikke slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. april 2013 #1018 Del Skrevet 5. april 2013 God morgen jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. april 2013 #1019 Del Skrevet 5. april 2013 Vet ikke. Begynner vel gå litt for mye rutine i det. Skal vi bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 5. april 2013 #1020 Del Skrevet 5. april 2013 Skal vi bytte ? Nå har jeg lyst å si ja, siden jeg ikke tror du hadde likt jobben min noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå