Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2921 Del Skrevet 30. april 2013 hehe, men tenkt, fint vær, sitte med gode venner/kjæreste eller hva som helst, enten ta med noen øl, eller vin. lage bål. og sitte i fjære steinene eller fjellberg å kose seg ut over ettermiddagen og kvelden. Og så er det den lille konkurransen med å få flest fisk og da. ellers går det an til å gå ut i båt og fiske, hvis det er en mulighet. Uansett. koselig er det *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2922 Del Skrevet 30. april 2013 hehe, men tenkt, fint vær, sitte med gode venner/kjæreste eller hva som helst, enten ta med noen øl, eller vin. lage bål. og sitte i fjære steinene eller fjellberg å kose seg ut over ettermiddagen og kvelden. Og så er det den lille konkurransen med å få flest fisk og da. ellers går det an til å gå ut i båt og fiske, hvis det er en mulighet. Uansett. koselig er det Hørtes kjekt ut. Cordellia? Planer i morgen? Meg og deg og ei fiskestang et eller annet sted i Øygarden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2923 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hørtes kjekt ut. Cordellia? Planer i morgen? Meg og deg og ei fiskestang et eller annet sted i Øygarden? Øygarden er det fint. Men - singha?? Været? Men hadde vert kjekt å høre om turen deres seinere Endret 30. april 2013 av JustLittleMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2924 Del Skrevet 30. april 2013 Hørtes kjekt ut. Cordellia? Planer i morgen? Meg og deg og ei fiskestang et eller annet sted i Øygarden? Har ikke fiskestang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2925 Del Skrevet 30. april 2013 Har ikke fiskestang! Det går bra, kjære. Jeg skal egentlig vaske håret i morgen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2926 Del Skrevet 30. april 2013 Øygarden er det fint. Men - singha?? Været? http://www.youtube.com/watch?v=I7S-_tLrwwg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2927 Del Skrevet 30. april 2013 Det går bra, kjære. Jeg skal egentlig vaske håret i morgen uansett. Phew! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2928 Del Skrevet 30. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=I7S-_tLrwwg Ja, den måtte jo bare komme opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2929 Del Skrevet 30. april 2013 Når er julestjerna slått av. Hvem av dere er naboen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Snow Skrevet 30. april 2013 #2930 Del Skrevet 30. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2931 Del Skrevet 30. april 2013 Når er julestjerna slått av. Hvem av dere er naboen min? Jeg bor på Østlandet, så da er det ikke meg. Riktignok var jeg litt treg med julepyntfjerninga, men det var snø enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 30. april 2013 #2932 Del Skrevet 30. april 2013 Her er det snart kattunger tror jeg! Katten er så stor nå at hun nesten ikke går. Hun ligger på gulvet og ser ut som en sel. Har fått nytt navn for tiden; Selik (hvis du husker den Sommeren med Selik....). Hahahahaha XD Synes nesten litt synd på henne. Vi har lusket litt rundt på diverse omplasseringsnettsider og ramlet over noen aldeles knusbedårende kattunger som snart er leveringsklare. Vi har vært så kattungesjuke de siste månedene og begynner å vurdere seriøst å gå til anskaffelse av en liten en. Grunnen til at vi leiter etter kattunger og ikke voksne katter, er baronessepusen vår som ikke er spesielt glad i voksne katter, men hun har reagert positivt på kattungemjauing, så vi lurer litt på om det kan gå bra med en liten en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2933 Del Skrevet 30. april 2013 Når er julestjerna slått av. Hvem av dere er naboen min? Not me, og er jeg glad for det Ikke har jeg sett noen julestjerne heller, kanskje de rett og slett skal legge seg som normale mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2934 Del Skrevet 30. april 2013 Not me, og er jeg glad for det Øyh. Jeg er en veldig fin nabo. Stille og rolig og du ser meg aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2935 Del Skrevet 30. april 2013 Øyh. Jeg er en veldig fin nabo. Stille og rolig og du ser meg aldri. Samme som meg da, men har fortsatt ikke sett noe julestjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2936 Del Skrevet 30. april 2013 Har fått meg en ny hobby, noen som trenger frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2937 Del Skrevet 30. april 2013 Har fått meg en ny hobby, noen som trenger frisør? Hmmmm, joda jeg har noen slitte ender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2938 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Endret 30. april 2013 av JustLittleMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2939 Del Skrevet 30. april 2013 Er det et sånt smiskesmil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2940 Del Skrevet 30. april 2013 hehe, nejda. Var bare så lei det lange slitte håret mitt, og har tenkt lenge på å å til frisør, men det er så dyrt, så jeg tok saksen i min egnede hender. Og siden jeg nesten alltid har håret satt opp på en måte, så er det ingen som ser om det er litt skjevt. Men det ble ganske bra og jeg bruker alltid side skill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå