Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ifølge Drammens Tidende hadde det vært væpna ran på jobben min i går kveld. Med kunder som hadde løpt skrikende ut av butikken og masse barn til stede og gode greier.

En fjær ble til en hel hønsefarm bare fordi de ikke fikk snakket med sjefen min i går kveld. :fnise:

I virkeligheten var det et tyveri/naskeforsøk med hærverk (kuttet opp et par-tre ølbokser, sannsynligvis for å lage en avledning for tyveriet) som ble oppdaget, hvorpå tyven ble krakilsk pga rus og ble lagt i bakken. Tilfeldighetene gjorde at det var en politipatrulje rett i nærheten, så de kom omtrent samtidig som de ble varslet, og tyven motsatte seg arrestasjon og ble båret ut i patruljebilen i håndjern.

Dette klarte de da å få til å bli væpnet ran med truing med kniv mot de ansatte. Flinke journalistene som er så gode til å finne på ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Snow

Mine 10 favoritt mannlige karakterer fra Game of Thrones

1.Jon Snow

2.Tyrion Lannister

3.Eddard Stark

4.Stannis Baratheon

5.Robb Stark

6.Samwell Tarly

7.Khal Drogo

8.Jorah Mormont

9.Sandor Clegane

10.Theon Greyjoy

Mine 10 Favoritt kvinnelige karakterer fra Game of Thrones

1.Daenerys Targaryen

2.Ygritte

3.Margaery Tyrell

4.Melisandre

5.Osha

6.Shae

7.Arya Stark

8.Cersei Lannister

9.Sansa Stark

10.Catelyn Stark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Ifølge Drammens Tidende hadde det vært væpna ran på jobben min i går kveld. Med kunder som hadde løpt skrikende ut av butikken og masse barn til stede og gode greier.

En fjær ble til en hel hønsefarm bare fordi de ikke fikk snakket med sjefen min i går kveld. :fnise:

I virkeligheten var det et tyveri/naskeforsøk med hærverk (kuttet opp et par-tre ølbokser, sannsynligvis for å lage en avledning for tyveriet) som ble oppdaget, hvorpå tyven ble krakilsk pga rus og ble lagt i bakken. Tilfeldighetene gjorde at det var en politipatrulje rett i nærheten, så de kom omtrent samtidig som de ble varslet, og tyven motsatte seg arrestasjon og ble båret ut i patruljebilen i håndjern.

Dette klarte de da å få til å bli væpnet ran med truing med kniv mot de ansatte. Flinke journalistene som er så gode til å finne på ting.

Bor du i Drammen?^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nesten hatt lyst til å ringe dem og overdrive. Si at en av dem startet en brann og den andre tok et barn som gissel. Moren til barne hadde løpt ut og ingen der inne så ut til å bry seg om barnet var gissel, så han tok en ansatt isteden. Brannen fortsatte, så både politi og brannvesen var på plass etter 20 min. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...