Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til kveldsmat i dag, i flere måneder har jeg bare spist ost og skinke ost og skinke, noen ganger andre kjøtt pålegg.

Men i dag skal jeg ha polarbørd med bringbærsyltetøy og gjeitost!!

Favoritt er favoritt, men den må ikke ødelagt meed at det blit for mye spist, så det er godt med forandringer. Og jeg liker veldig godt det du skrev :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for alt du vet kan jeg være på nei-listen din. Grunn litt på den du! :nigo::lur:

Om du tilbringer mesteparten av fritiden din på utesteder eller er medlem i FRP/SV så kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg blir sliten av å se på wwyd på youtube. Alltid en happy ending. Må ta pause mellom hver gang jeg ser på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Favoritt er favoritt, men den må ikke ødelagt meed at det blit for mye spist, så det er godt med forandringer. Og jeg liker veldig godt det du skrev :duskedame:

Takk, det ble godt, selv om polarbrødet ikke var helt ferskt lengre. men godt var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bake et par kaker i helga.... Ei slektning har konfirmant, og jeg har sagt at jeg kan bake. Skulle bare bake ei, men hun klarte ikke å bestemme seg, så da blir det to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bake et par kaker i helga.... Ei slektning har konfirmant, og jeg har sagt at jeg kan bake. Skulle bare bake ei, men hun klarte ikke å bestemme seg, så da blir det to.

Hva skal du bake da? :sikle: Noe godt??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du bake da? :sikle: Noe godt??!!!

Skal bake ei konfektsjokoladekake (sånn som har litt digg fuktig bunn, med kokesjokolade både i røra og glasuren), pluss ei ostekake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

jeg skal se Gaki no Tsukai, The Following, Supernatural, The vampire diaries, Fairy Tail, spise pizza, drikke cola, spise potetgull ooog spille Skyrim. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal se Gaki no Tsukai, The Following, Supernatural, The vampire diaries, Fairy Tail, spise pizza, drikke cola, spise potetgull ooog spille Skyrim. :D

Drikke øl, brus, spise mase chips å spille skyrim :) Kanskje se supernatural på søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest badeand1

Veldig hot. :Nikke:

Kledde av han en dag og oppdaget hvor fin kropp han har. :wow: men nå slo det meg at jeg kanskje driver med seksuelle overgrep..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...