Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

hehe, nejda. Var bare så lei det lange slitte håret mitt, og har tenkt lenge på å å til frisør, men det er så dyrt, så jeg tok saksen i min egnede hender. Og siden jeg nesten alltid har håret satt opp på en måte, så er det ingen som ser om det er litt skjevt. Men det ble ganske bra og jeg bruker alltid side skill

Hehe, sånn driver jeg og på iblant. Håret er så ujevnt fra før at litt mer gjør ingenting. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, sånn driver jeg og på iblant. Håret er så ujevnt fra før at litt mer gjør ingenting. :fnise:

Det var jo den tiden da det var mote med skjevt hår, vårens mote er hvis ikke helt jevnt men langt løst hår. Har mye igjen å gå på :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo den tiden da det var mote med skjevt hår, vårens mote er hvis ikke helt jevnt men langt løst hår. Har mye igjen å gå på :laugh:

Har det stort sett i en "bolle" så det synes heldigvis ikke så godt. Eller hvis en krøller det, så slipper en jo lett unna og. Får satse på dyp utrigning så oppnerksomheten går andre steder. .......eh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det stort sett i en "bolle" så det synes heldigvis ikke så godt. Eller hvis en krøller det, så slipper en jo lett unna og. Får satse på dyp utringning så oppmerksomheten går andre steder. .......eh...

Hehe, ja, andre stirre punkter, funker jo... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det stort sett i en "bolle" så det synes heldigvis ikke så godt. Eller hvis en krøller det, så slipper en jo lett unna og. Får satse på dyp utrigning så oppnerksomheten går andre steder. .......eh...

Ser alltid på håret først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser alltid på håret først.

Hadde jeg ALDRI trodd, så lenge ikke damen/jenten hadde ultra kort hår eller var skinnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er litt rart, egentlig. For jeg bryr meg katten om mitt eget hår.

Hvordan har du ditt hår sånn on daily basis??

Endret av JustLittleMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du ditt hår sånn on daily basis??

Forstår ikke spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da regner jeg med at du har en kort hårfrisyre. men jeg liker gutter som ikke bryr seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

romantisk å sitte alene hjemme med te-lys og blod på CSI :sjokkert::fnise:

Alenetid er da vel romantisk det. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stille og fredelig, kan gjøre som man vill, se på det man vill, ja, alt for det meste om man vill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stille og fredelig, kan gjøre som man vill, se på det man vill, ja, alt for det meste om man vill

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faktisk er trøtt eller har erednd imorgen så er det sikkert best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Bare det som egentlig hadde vært mest fornuftig. Kan sove så lenge jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...