Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2941 Del Skrevet 30. april 2013 hehe, nejda. Var bare så lei det lange slitte håret mitt, og har tenkt lenge på å å til frisør, men det er så dyrt, så jeg tok saksen i min egnede hender. Og siden jeg nesten alltid har håret satt opp på en måte, så er det ingen som ser om det er litt skjevt. Men det ble ganske bra og jeg bruker alltid side skill Hehe, sånn driver jeg og på iblant. Håret er så ujevnt fra før at litt mer gjør ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2942 Del Skrevet 30. april 2013 Hehe, sånn driver jeg og på iblant. Håret er så ujevnt fra før at litt mer gjør ingenting. Det var jo den tiden da det var mote med skjevt hår, vårens mote er hvis ikke helt jevnt men langt løst hår. Har mye igjen å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2943 Del Skrevet 30. april 2013 Det var jo den tiden da det var mote med skjevt hår, vårens mote er hvis ikke helt jevnt men langt løst hår. Har mye igjen å gå på Har det stort sett i en "bolle" så det synes heldigvis ikke så godt. Eller hvis en krøller det, så slipper en jo lett unna og. Får satse på dyp utrigning så oppnerksomheten går andre steder. .......eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2944 Del Skrevet 1. mai 2013 Har det stort sett i en "bolle" så det synes heldigvis ikke så godt. Eller hvis en krøller det, så slipper en jo lett unna og. Får satse på dyp utringning så oppmerksomheten går andre steder. .......eh... Hehe, ja, andre stirre punkter, funker jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 1. mai 2013 #2945 Del Skrevet 1. mai 2013 Har det stort sett i en "bolle" så det synes heldigvis ikke så godt. Eller hvis en krøller det, så slipper en jo lett unna og. Får satse på dyp utrigning så oppnerksomheten går andre steder. .......eh... Ser alltid på håret først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2946 Del Skrevet 1. mai 2013 Ser alltid på håret først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 1. mai 2013 #2947 Del Skrevet 1. mai 2013 Og det er litt rart, egentlig. For jeg bryr meg katten om mitt eget hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2948 Del Skrevet 1. mai 2013 Ser alltid på håret først. Hadde jeg ALDRI trodd, så lenge ikke damen/jenten hadde ultra kort hår eller var skinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2949 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Og det er litt rart, egentlig. For jeg bryr meg katten om mitt eget hår. Hvordan har du ditt hår sånn on daily basis?? Endret 1. mai 2013 av JustLittleMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 1. mai 2013 #2950 Del Skrevet 1. mai 2013 Hvordan har du ditt hår sånn on daily basis?? Forstår ikke spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2951 Del Skrevet 1. mai 2013 hææ?? Hvordan ser ditt hår ut når du går ut døren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 1. mai 2013 #2952 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg gjør ikke noe med det. Det ser ut slik det ser ut når jeg står opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2953 Del Skrevet 1. mai 2013 da regner jeg med at du har en kort hårfrisyre. men jeg liker gutter som ikke bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2954 Del Skrevet 1. mai 2013 romantisk å sitte alene hjemme med te-lys og blod på CSI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2955 Del Skrevet 1. mai 2013 romantisk å sitte alene hjemme med te-lys og blod på CSI Alenetid er da vel romantisk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2956 Del Skrevet 1. mai 2013 stille og fredelig, kan gjøre som man vill, se på det man vill, ja, alt for det meste om man vill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2957 Del Skrevet 1. mai 2013 stille og fredelig, kan gjøre som man vill, se på det man vill, ja, alt for det meste om man vill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2958 Del Skrevet 1. mai 2013 Vil ikke legge meg! Vil ikke, vil ikke, vil ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2959 Del Skrevet 1. mai 2013 Hvis du faktisk er trøtt eller har erednd imorgen så er det sikkert best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2960 Del Skrevet 1. mai 2013 Neida. Bare det som egentlig hadde vært mest fornuftig. Kan sove så lenge jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå