Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

hehe, men tenkt, fint vær, sitte med gode venner/kjæreste eller hva som helst, enten ta med noen øl, eller vin. lage bål. og sitte i fjære steinene eller fjellberg å kose seg ut over ettermiddagen og kvelden. Og så er det den lille konkurransen med å få flest fisk og da. ellers går det an til å gå ut i båt og fiske, hvis det er en mulighet. Uansett. koselig er det

*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, men tenkt, fint vær, sitte med gode venner/kjæreste eller hva som helst, enten ta med noen øl, eller vin. lage bål. og sitte i fjære steinene eller fjellberg å kose seg ut over ettermiddagen og kvelden. Og så er det den lille konkurransen med å få flest fisk og da. ellers går det an til å gå ut i båt og fiske, hvis det er en mulighet. Uansett. koselig er det

Hørtes kjekt ut. Cordellia? Planer i morgen? Meg og deg og ei fiskestang et eller annet sted i Øygarden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjekt ut. Cordellia? Planer i morgen? Meg og deg og ei fiskestang et eller annet sted i Øygarden?

Øygarden er det fint. Men - singha?? Været?

Men hadde vert kjekt å høre om turen deres seinere :)

Endret av JustLittleMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fiskestang! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er julestjerna slått av. Hvem av dere er naboen min?

Jeg bor på Østlandet, så da er det ikke meg. Riktignok var jeg litt treg med julepyntfjerninga, men det var snø enda. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det snart kattunger tror jeg! Katten er så stor nå at hun nesten ikke går. Hun ligger på gulvet og ser ut som en sel. Har fått nytt navn for tiden; Selik (hvis du husker den Sommeren med Selik....).

Hahahahaha XD

Synes nesten litt synd på henne. :P

Vi har lusket litt rundt på diverse omplasseringsnettsider og ramlet over noen aldeles knusbedårende kattunger som snart er leveringsklare. Vi har vært så kattungesjuke de siste månedene og begynner å vurdere seriøst å gå til anskaffelse av en liten en. Grunnen til at vi leiter etter kattunger og ikke voksne katter, er baronessepusen vår som ikke er spesielt glad i voksne katter, men hun har reagert positivt på kattungemjauing, så vi lurer litt på om det kan gå bra med en liten en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er julestjerna slått av. Hvem av dere er naboen min?

Not me, og er jeg glad for det :fnise:

Ikke har jeg sett noen julestjerne heller, kanskje de rett og slett skal legge seg som normale mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Not me, og er jeg glad for det

Øyh. Jeg er en veldig fin nabo. Stille og rolig og du ser meg aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh. Jeg er en veldig fin nabo. Stille og rolig og du ser meg aldri.

Samme som meg da, men har fortsatt ikke sett noe julestjerne. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, nejda. Var bare så lei det lange slitte håret mitt, og har tenkt lenge på å å til frisør, men det er så dyrt, så jeg tok saksen i min egnede hender. Og siden jeg nesten alltid har håret satt opp på en måte, så er det ingen som ser om det er litt skjevt. Men det ble ganske bra og jeg bruker alltid side skill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...