Singha Skrevet 30. april 2013 #2901 Del Skrevet 30. april 2013 Nei er ikke fra top gun, men ble vel brukt i den tror jeg. Du tok ikke humoren min. En av oss må legge seg, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2902 Del Skrevet 30. april 2013 Tror jeg bør emigrere inn på snikk-snakk. Resten av forumet er ikke sunt for helsa. Bare være inne her og diskutere kattepuser og kaker. Og annet surr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2903 Del Skrevet 30. april 2013 Tror jeg bør emigrere inn på snikk-snakk. Resten av forumet er ikke sunt for helsa. Bare være inne her og diskutere kattepuser og kaker. Og annet surr. Har du raget over kjempeviktige internetting på andre fora nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. april 2013 #2904 Del Skrevet 30. april 2013 Er så trøtt at jeg er svimmel.......bare 1 time igjen til jeg skal hente tenåringsjenta og venninnene hennes og få de vel hjem fra kinomaraton.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. april 2013 #2905 Del Skrevet 30. april 2013 Tror jeg bør emigrere inn på snikk-snakk. Resten av forumet er ikke sunt for helsa. Bare være inne her og diskutere kattepuser og kaker. Og annet surr. Men her er jeg, og du vet jo at jeg bare kommer til å flørte med deg, bedre du drar til amme delen av forumet, fordi der er ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2906 Del Skrevet 30. april 2013 Men her er jeg, og du vet jo at jeg bare kommer til å flørte med deg, bedre du drar til amme delen av forumet, fordi der er ikke jeg. Hehe, da foretrekker jeg heller flørtinga di, kamerat. For Ammemafiaen. OMG!! Har du raget over kjempeviktige internetting på andre fora nå? Mulig jeg er for trøtt men...Har jeg what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2907 Del Skrevet 30. april 2013 Mulig jeg er for trøtt men...Har jeg what? http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2908 Del Skrevet 30. april 2013 GOOD "DAYS" peeps. Hva går praten om her i kveld da? eller hva blir det snakket mest om? Noen som skal noe gøy imorgen på (hvis noen har det) gratis fri dag med lønn?? Her hos meg blir det bare avslapping, eller det kommer vell helt an på været, kanskje det blir fisking, ikke gjort det siden i fjord tidlig på høsten, og ja, jeg syntes det er gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. april 2013 #2909 Del Skrevet 30. april 2013 Hehe, da foretrekker jeg heller flørtinga di, kamerat. For Ammemafiaen. OMG!! In that case, lett me tell you a story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2910 Del Skrevet 30. april 2013 http://imgs.xkcd.com.../duty_calls.png Hihi, den der ja. Den treffer spikeren på hodet den. In that case, lett me tell you a story. Rett på sak den der Men det der med unger må vi diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2911 Del Skrevet 30. april 2013 GOOD "DAYS" peeps. Hva går praten om her i kveld da? eller hva blir det snakket mest om? Noen som skal noe gøy imorgen på (hvis noen har det) gratis fri dag med lønn?? Her hos meg blir det bare avslapping, eller det kommer vell helt an på været, kanskje det blir fisking, ikke gjort det siden i fjord tidlig på høsten, og ja, jeg syntes det er gøy. Fisking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. april 2013 #2912 Del Skrevet 30. april 2013 Rett på sak den der Men det der med unger må vi diskutere. De hadde ikke noe ikon som viset at du brukte pillen eller av vi brukte kondom, så da er det jo naturlig at du blir gravid, ikke min feil at KG ikke har safe sex ikoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2913 Del Skrevet 30. april 2013 Da jeg var ute på kjøkkenet nå nettopp, for å lage meg knekkebrød med laks, så la jeg merke til noe litt sært noe. Naboen har fortsatt julestjerne hengende i vinduet. Med lys på. Og jeg klarer ikke bestemme meg for om det er rarest at han har den der eller at jeg ikke har lagt merke til det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2914 Del Skrevet 30. april 2013 De hadde ikke noe ikon som viset at du brukte pillen eller av vi brukte kondom, så da er det jo naturlig at du blir gravid, ikke min feil at KG ikke har safe sex ikoner. Der har du en PM til ledelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2915 Del Skrevet 30. april 2013 Da jeg var ute på kjøkkenet nå nettopp, for å lage meg knekkebrød med laks, så la jeg merke til noe litt sært noe. Naboen har fortsatt julestjerne hengende i vinduet. Med lys på. Og jeg klarer ikke bestemme meg for om det er rarest at han har den der eller at jeg ikke har lagt merke til det før. At du ikke har lagt merke til det før, er det rareste, for jeg tror naboen din vet at den er der, i hvertfall hvis den er på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2916 Del Skrevet 30. april 2013 Fisking Hva liker du mest å fikse etter, fisk eller gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 30. april 2013 #2917 Del Skrevet 30. april 2013 Hva liker du mest å fikse etter, fisk eller gutter? Med min selvtillit blir det nok fisk Og det og er årevis siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 30. april 2013 #2918 Del Skrevet 30. april 2013 Fisk lukter bedre, i følge enkelte tråder på samlivforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2919 Del Skrevet 30. april 2013 Med min selvtillit blir det nok fisk Og det og er årevis siden. hehe, men tenkt, fint vær, sitte med gode venner/kjæreste eller hva som helst, enten ta med noen øl, eller vin. lage bål. og sitte i fjære steinene eller fjellberg å kose seg ut over ettermiddagen og kvelden. Og så er det den lille konkurransen med å få flest fisk og da. ellers går det an til å gå ut i båt og fiske, hvis det er en mulighet. Uansett. koselig er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 30. april 2013 #2920 Del Skrevet 30. april 2013 Fisk lukter bedre, i følge enkelte tråder på samlivforumet. Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå