QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. april 2013 Forfatter #2861 Del Skrevet 29. april 2013 En time på ellipsemaskin (på høyt nivå og relativt høy fart), jeg er knapt sliten. 10 minutters jogging? No can do. WTH!? Hvilken av dem er det? Virker som bare de på treningsenter har ok motstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 29. april 2013 #2862 Del Skrevet 29. april 2013 Hvilken av dem er det? Virker som bare de på treningsenter har ok motstand. Husker ikke hva de heter. Er en gul og sort logo/bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. april 2013 #2863 Del Skrevet 29. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 29. april 2013 #2864 Del Skrevet 29. april 2013 Er det der en sånn FB-status der man må fiske etter hva som er galt og så svarer den som poster det at det vil de helst ta privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. april 2013 #2865 Del Skrevet 29. april 2013 hahah Nei, det var ikkje slikt meint. Eg blir så oppgitt over at folk ikkje kan vise respekt for kvarnadre. Det viser seg at om eg respekterar Rskre så er eg for pedofili, sex med barn og mykje anna. Folk er rare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 29. april 2013 #2866 Del Skrevet 29. april 2013 Du har heldigvis vært her så lenge nå at du vet du ikke må høre på folk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. april 2013 #2867 Del Skrevet 29. april 2013 Du har heldigvis vært her så lenge nå at du vet du ikke må høre på folk her. Sjølvsagt, men vert oppgitt av menneskeheita..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. april 2013 #2868 Del Skrevet 29. april 2013 Sjølvsagt, men vert oppgitt av menneskeheita..... Håper ikke du tar deg nært av hva folk her inne syns om ditt og datt, det blir jo bare for dumt syns jeg.....stå knallhardt på dine meninger, eneste viset du vinner frem her inne, har jeg lagt merke til. Alle er jo anonyme, kan ikke sammenlignes med den reelle verden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 29. april 2013 #2869 Del Skrevet 29. april 2013 (...)kan ikke sammenlignes med den reelle verden uansett. Dette er problemet. Alle har fått det for seg at man ikke trenger å bruke folkeskikk slik de fleste ville gjort i det daglige liv, selv på sosiale steder hvor man stort sett henger for å få råd, utveksle erfaringer og ideer, skrive dagbøker og holde på med pjatting. Fordi det er på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 29. april 2013 #2870 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg smakte akkurat Yogi Bedtime-teen for første gang. Oh my! Min nye favoritt, spesielt med litt søtning i Og apropos bedtime, god natt folkens. Jaså vi har giftet oss uten at du fortalte meg det? Nei, men morradi og jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. april 2013 Forfatter #2871 Del Skrevet 29. april 2013 Au, jeg ser på den ville wipeout`en til USA, så ut som hun ene brakk nakken eller ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 29. april 2013 #2872 Del Skrevet 29. april 2013 mhm! er søkkvåt! Helt j... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. april 2013 #2873 Del Skrevet 29. april 2013 Nei, men morradi og jeg har. Uæææh Jeg som trodde vi var venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 29. april 2013 #2874 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Noen som vet om en kikboxing klubb i BERGEN??? Tar flere alternativer med ett takk Endret 29. april 2013 av JustLittleMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 30. april 2013 #2875 Del Skrevet 30. april 2013 God morgen! Jeg har hatt det travelt i natt; måtte rømme fra noen onde skapninger med en baby på armen. Husker ikke hvorfor eller hvordan det endte, men jeg tror jeg var en flink babypasser i det minste. Uæææh Jeg som trodde vi var venner Vi har avansert til neste nivå nå. Du kan gjerne kalle meg mamma #2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. april 2013 #2876 Del Skrevet 30. april 2013 Vi har avansert til neste nivå nå. Du kan gjerne kalle meg mamma #2 Uhuh en sexy stemor, du vet hvor dette ender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Snow Skrevet 30. april 2013 #2877 Del Skrevet 30. april 2013 I dag har et mirakel skjedd En FRP politikere sa noe jeg var enig med. Kan ikke huske sist det skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. april 2013 #2878 Del Skrevet 30. april 2013 I dag har et mirakel skjedd En FRP politikere sa noe jeg var enig med. Kan ikke huske sist det skjedde Sa h'n at vann var vått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. april 2013 Forfatter #2879 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hva er vitsne med å kalle det fastlege, når jeg har byttet ufrvillig 4 ganger iløpet av et år?! Akkurat nå trenger jeg å forholde meg til en. Det ser ut som det er populært å få barn på det legekontoret De kaller seg selv *by* FASTlegekontor. Endret 30. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 30. april 2013 #2880 Del Skrevet 30. april 2013 Hva er vitsne med å kalle det fastlege, når jeg har byttet ufrvillig 4 ganger iløpet av et år?! Akkurat nå trenger jeg å forholde meg til en. Det ser ut som det er populært å få barn på det legekontoret De kaller seg selv *by* FASTlegekontor. Det er en av grunnene til at jeg foretrekker mannlige leger, de har som regel bare en måned eller to når de går ut i pappapermisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå