QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. april 2013 Forfatter #2841 Del Skrevet 29. april 2013 Hva spiser dere til frokost? Knekkebrød med skinke + vitaminer. Eller brød med det samme. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 29. april 2013 #2842 Del Skrevet 29. april 2013 Det varierer veldig, i dag f.eks har jeg laget en liten posjon med naturelle kylling vinger med salat + vitaminer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Snow Skrevet 29. april 2013 #2843 Del Skrevet 29. april 2013 222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 29. april 2013 #2844 Del Skrevet 29. april 2013 ditt neste innlegg blir da 223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. april 2013 #2845 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg spiser ikke frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 29. april 2013 #2846 Del Skrevet 29. april 2013 Ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 29. april 2013 #2847 Del Skrevet 29. april 2013 Skal gå inn for å legge på meg igjen jeg Gikk opp 7 kg før jeg ble syk med influensa en måned, bye bye til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. april 2013 #2848 Del Skrevet 29. april 2013 ditt neste innlegg blir da 223 .223 er det sivile kaliberet og det ledet til det militære kaliberet 5,56x45mm, Jepp lever opp til navnet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. april 2013 Forfatter #2849 Del Skrevet 29. april 2013 Kan ikke folk bare la meg være ifred, jeg har ikke lyst til å gjøre tusen tjenester for andre. Må til sverige for å gjøre noen en tjeneste, men akkurat det meldte jeg meg frivillig til, så det har jeg ikke rett til å klage over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. april 2013 #2850 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg nyser på bussen. Kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 29. april 2013 #2851 Del Skrevet 29. april 2013 Regner kraftig i bergen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. april 2013 #2852 Del Skrevet 29. april 2013 Regner kraftig i bergen i dag mhm! er søkkvåt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. april 2013 #2853 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg spiser ikke frokost Dagens viktigste måltid! Fyyyyyy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. april 2013 #2854 Del Skrevet 29. april 2013 jeg er skikkelig trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 29. april 2013 #2855 Del Skrevet 29. april 2013 Hva spiser dere til frokost? Jeg har som regel god tid om morgenen, så jeg lager meg enten grønn spinatsmoothie med mandler/gryn/frø oppi, eller så steker jeg f.eks. aubergine, løk, sopp, tomat og egg. Eventuelt havregrøt. Jeg liker å lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 29. april 2013 #2856 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg har som regel god tid om morgenen, så jeg lager meg enten grønn spinatsmoothie med mandler/gryn/frø oppi, eller så steker jeg f.eks. aubergine, løk, sopp, tomat og egg. Eventuelt havregrøt. Jeg liker å lage mat Helt OT, men så utrolig fint bilde av deg i avataren Tonje=)! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. april 2013 #2857 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg spiste daim crisps til frokost jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 29. april 2013 #2858 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Jeg er blitt en Castle-freak! Haha. Har vært periodevis i dårligere form enn vanlig den siste tiden, så da har det blitt en del dager inne på sofaen for å samle opp energi. Tenkte jeg skulle prøve meg på en ny TV-serie, en litt morsommere og enklere en enn de fleste jeg følger med på fra før av, så jeg lastet ned noen episoder av Castle. Noen episoder ble til første sesong, og første sesong ble til at jeg straks er ferdig med sesong 1, 2 og 3. Har hatt flere hele dager hvor jeg bare slapper av, spiser god mat og ser på Castle-episoder på løpende bånd. Action i hverdagen altså! Haha neida, jeg gjør fornuftige og gøyale ting òg altså. Lover! Helt OT, men så utrolig fint bilde av deg i avataren Tonje=)! Oi takk, så koselig å høre! Jeg kjøpte nylig nytt kamera, så da blir det innimellom litt selvfotografering på dager hvor jeg ikke har noe annet å ta bilder av. Endret 29. april 2013 av Tonje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. april 2013 #2859 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg er blitt en Castle-freak! Haha. Har vært periodevis i dårligere form enn vanlig den siste tiden, så da har det blitt en del dager inne på sofaen for å samle opp energi. Tenkte jeg skulle prøve meg på en ny TV-serie, en litt morsommere og enklere en enn de fleste jeg følger med på fra før av, så jeg lastet ned noen episoder av Castle. Noen episoder ble til første sesong, og første sesong ble til at jeg straks er ferdig med sesong 1, 2 og 3. Har hatt flere hele dager hvor jeg bare slapper av, spiser god mat og ser på Castle-episoder på løpende bånd. Action i hverdagen altså! Haha neida, jeg gjør fornuftige og gøyale ting òg altså. Lover! Oi takk, så koselig å høre! Jeg kjøpte nylig nytt kamera, så da blir det innimellom litt selvfotografering på dager hvor jeg ikke har noe annet å ta bilder av. Jaså vi har giftet oss uten at du fortalte meg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 29. april 2013 #2860 Del Skrevet 29. april 2013 En time på ellipsemaskin (på høyt nivå og relativt høy fart), jeg er knapt sliten. 10 minutters jogging? No can do. WTH!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå