Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest Animula

Hehe, ikke jeg heller, men burde. Skal avgårde i familieselskap utpå ettermiddagen. Heldigvis ikke så tidlig.

Neida så. :) Skal ikke noe som jeg vet om, men det er litt dumt å våkne så sent for det. Og jeg glemte at jeg skulle sette på en Poirot. Om jeg gjør det nå så blir det irriterende lyst før den er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, nei ikke sant. Plutselig blir man sittende å se på en film. Var ikke mye spennende på tven nå da. Men fikk lyst på en liten kopp te før jeg legger meg. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Nei det står bare på og surrer i bakgrunnen her. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal prøve å sove eller ikke, jeg skulle vært trøttere. Kos deg med tekoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det står bare på og surrer i bakgrunnen her. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal prøve å sove eller ikke, jeg skulle vært trøttere. Kos deg med tekoppen!

Vanskelige valg. jeg begynner å bli trøttere nå heldigvis. Er jo en positiv ting med pollen. Det var den tekoppen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Vanskelige valg. jeg begynner å bli trøttere nå heldigvis. Er jo en positiv ting med pollen. Det var den tekoppen ja!

Jeg tror jeg skal prøve å sove, iallefall logge ut her. Det er rart når jeg er så sløv om dagen at jeg ikke blir trøttere nå egentlig. Men jeg har vært og tatt kortisonsprøyte så er en smule forberedt på bjørka og litt herdet nå kanskje. (Kryss i alle tak)

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal prøve å sove, iallefall logge ut her. Det er rart når jeg er så sløv om dagen at jeg ikke blir trøttere nå egentlig. Men jeg har vært og tatt kortisonsprøyte så er en smule forberedt på bjørka og litt herdet nå kanskje. (Kryss i alle tak)

Natta! :klem:

Natti! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

At det går ann. Min egen familie går bak ryggen min og avtaler de skal hente noe de ikke eier. Høylytt krangel som har vart 1 time nå. Ingen får kjøre over meg, de kunne løst det ved å bare spørre. Jeg er ikke villig til å gi det fra meg før jeg har snakket med en tredje person som jeg virkelig trenger å være på godfot med. Det er et vinn-vinn forhold (ikke kjæreste) mellom oss. Personen er utrolig snill når jeg er snill.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Snow

Vist Jupiter hadde vært like nærme Jorden som det Månen er. Så ville vi begynte og gå i bane rundt Jupiter og gått fra og være en planet til og bli en av Jupiters måner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...