Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Det er meg som har spilt et dobbeltspill. Ble så dritt lei den kaffen. :lur:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvangsbesøk er noe dritt. Man sitter å ser på klokka og håper de ikke kommer hjem fra butikken. Kanskje det skjedde en ulykke :fnise: Og så skuffet man blir når de kommer inn døra igjen. AW, de lever jo :( Neida, jeg overdriver :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

En gang så jeg alle 11 sesongene av Married With Children på 8 dager

oi.. haha :P

Jeg så vel de to første sesongene av GoT på noen få dager.. men 11 sesonger.. du er syk mann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Tvangsbesøk er noe dritt. Man sitter å ser på klokka og håper de ikke kommer hjem fra butikken. Kanskje det skjedde en ulykke :fnise: Og så skuffet man blir når de kommer inn døra igjen. AW, de lever jo :( Neida, jeg overdriver :fnise:

Haha, du er jo verre enn meg! Jeg ønsker at naboungene skal brekke både armer og bein.

Karma kommer til å bite oss ganske hardt i ræva føler jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du er jo verre enn meg! Jeg ønsker at naboungene skal brekke både armer og bein.

Karma suger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av J...?

Av en fremmed fyr på rundt 50 år som ikke kunne norsk! Tror han var polsk. er bare glad mamma stod å tok i mot meg når jeg Kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er snart tre. Jeg er småtrøtt og kjeder meg, men jeg vil ikke legge meg. FML! Ka skal eg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Klokka er snart tre. Jeg er småtrøtt og kjeder meg, men jeg vil ikke legge meg. FML! Ka skal eg gjøre?

Spill noe. Finnes mye morsomt på 123.spill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med fortsatt mitt nittitallsparty fra igår. Bailando, Mambo Nr5 m.fl. Kjente jeg begynte å bli litt sliten i øra nå.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Av en fremmed fyr på rundt 50 år som ikke kunne norsk! Tror han var polsk. er bare glad mamma stod å tok i mot meg når jeg Kom hjem.

Uff skikkelig guffent! Bra du kom deg trygt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men nå har den dabbet av litt........Ble litt sliten i hodet til slutt av den musikken.

Man må være der det skjer! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Jepp, men nå har den dabbet av litt........Ble litt sliten i hodet til slutt av den musikken.

Man må være der det skjer! :vin:

Tydeligvis, misset den gitt! :sukk: Men jeg har allerede tinnitus, så kanskje liksågreit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er der uflaksen min kommer inn :fnise: Men jeg ønsker dem ikke død da, jeg overdrev litt. Bare ønsker at noe hindrer dem fra å komme tilbake. Som en ulykke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis, misset den gitt! :sukk: Men jeg har allerede tinnitus, så kanskje liksågreit..

Hehe, ja det kan nok være. Det blir nok flere parties hvis jeg kjeder meg. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Hehe, ja det kan nok være. Det blir nok flere parties hvis jeg kjeder meg. :danse:

:skya:

Jeg vil egentlig sove før det blir lyst, men nå spørs det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya:

Jeg vil egentlig sove før det blir lyst, men nå spørs det.

Hehe, ikke jeg heller, men burde. Skal avgårde i familieselskap utpå ettermiddagen. Heldigvis ikke så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...