Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lurer på hvem som starter de "Horer som dere" trådene. Jeg ser for meg en sint dame. Akkurat som de som sier "Jeg har ikke penger, skal ikke på byen og hore bort pengene mine som dere" :ler: Altså at de egentlig vil det selv.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvem som starter de "Horer som dere" trådene. Jeg ser for meg en sint dame. Akkurat som de som sier "Jeg har ikke penger, skal ikke på byen og hore bort pengene mine som dere" :ler: Altså at de egentlig vil det selv.

Det er meg som har spilt et dobbeltspill. Ble så dritt lei den kaffen. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mye da :P Du skulle sett hva jeg har i game time på wow, er nok en god del..

Høhø, bare å stå på :)

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Lærte nettopp at man kunne sjekke playtime på wow.. Visste ikke at det gikk an engang. :laugh: Lurer på hvor mye tid jeg brukte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge Jordal og Jon Michelet på Lindmo! :danse: Jordal må være norges kuleste skuespiller. Må få leitet opp den nye Michelet boka på biblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spilt Skyrim i 113 timer. :sjokkert:

205 timer!

Det er ikke så mye da :P Du skulle sett hva jeg har i game time på wow, er nok en god del..

Høhø, bare å stå på :)

Tror jeg har 400 dager totalt. Over perioden feb 2005 - des 2010 XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg har sett 3 sesonger av Dexter på 1 uke. Er i sesong 4 nå. Fy søren for en serie! :nigo:

abX7Q9L_460s.jpg

Kjæresten min er slem når han introduserer nye serier for meg.. Jeg greier ikke la være å se :(

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...