Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Du begynner, hvortid?

Ringeklokka står egentlig på ti over seks, men jeg har allerede flytta den til ti på halv syv. Blir nok dårlig med frokost i morgen.

I Arna

Er det Rimi i Arna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringeklokka står egentlig på ti over seks, men jeg har allerede flytta den til ti på halv syv. Blir nok dårlig med frokost i morgen.

Er det Rimi i Arna?

Jupp, med shell, før grimesvingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

JA, og det var, den siden var så lang at, nope. Gadd ikke å lese på det. :nigo:

Vet du hva det er? :vetikke:

Hva skal man kalle det da.. "revygruppe" kanskje..

SAKONE! hjelp meg.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke Arna. Stedet har jo et eget fint stedsnavn. Et par kollegaer av meg bor inni der. Kanskje de handler hos deg. OMG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Så en episode av Law and order nå, den har jeg husket i mange år, så den på tv når jeg var ganske ung, men har husket den hele tiden, til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk, kanskje bare sett 2-3 episoder i hele mitt liv :dry: men så har jeg ganske teite arb. tider og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hva skjedde i den da?

Handler om en gutt som dreper en mann, og gutten sier han gjorde det fordi mannen var en 600 år gammel tempel ridder, gutten viser seg å være schizofren, men senere viser det seg at han ikke er det, men har en hjerne svults, som legen hans viste om, men ikke fortalte til noen for å beskytte forskingen sin av en pille som hjelper mot schitzofreni. Så det er et møte mellom gutten og legen, hvor gutten forteller at svulten en gang kunne blitt opreret men nå er for sent, så denne legen er da skyld i drapet som gutten gjorde, og at gutten da kommer til å dø av svulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

jeg har faktisk, kanskje bare sett 2-3 episoder i hele mitt liv :dry: men så har jeg ganske teite arb. tider og da

I hele ditt liv har du bare sett 3 episoder? så du ikke barne tv og slikt når du var liten, hvordan kan du gå gjennom livet å bare se 3 episoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste rema butikkene jeg liker, de er de som er blitt flyttet i i Lidl, som hadde 0 suksess i Norge. DE butikkene er stor og oversiktlig, + mye utvalg.

Endret av JustLittleMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gunfreak

Har rimi, og ica 1 og 3 min fra meg, så har jeg en meny 10 min unna, men den er på veien hjem, så er der ofte, fordi dem har bagles der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...