Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Man havner i BH-nød når man har vært noen uker i Afrika, og pakker lett. Den ene BHen avgikk ved døden, og den andre trengte innmari en skikkelig vask. Var i utgangspunktet hvit, men pga den røde sanden som føyk overalt og innunder alt så var ikke bare BHen møkkete, men også rustrød.

Kunne du ikke kjøpt en kokosnøtt og noe hyssing i fruktdisken i en flyplasskiosk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke så elegant eller praktisk, men i alle fall billigere enn €120 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du ikke kjøpt en kokosnøtt og noe hyssing i fruktdisken i en flyplasskiosk?

Ikke på flyplassen i Frankfurt......... Vi mellomlandet der, og flyplassen i Kenya hadde bare noen tretinger, snop, og litt fake klokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så elegant eller praktisk, men i alle fall billigere enn €120 :D

Det var svimlende dyrt. Tror den dyreste BH-en jeg har hatt i forkant kostet ca 350kr. Kommer heller aldri igjen til å kjøpe så dyr en BH.

Men etter å ha brukt den samme, møkkete BH-en i to uker så var jeg desperat etter en ren en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svimlende dyrt. Tror den dyreste BH-en jeg har hatt i forkant kostet ca 350kr. Kommer heller aldri igjen til å kjøpe så dyr en BH.

Men etter å ha brukt den samme, møkkete BH-en i to uker så var jeg desperat etter en ren en.

950 kr for en BH er lovlig strengt ja. Jeg følte jeg flottet meg da jeg kjøpte noe fra Victoria's Secret, men selv det jeg kjøpte er åpenbart rimelig i forhold til haute couture fra Frankfurt flyplass :laugh: Jeg håper den var fin? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

950 kr for en BH er lovlig strengt ja. Jeg følte jeg flottet meg da jeg kjøpte noe fra Victoria's Secret, men selv det jeg kjøpte er åpenbart rimelig i forhold til haute couture fra Frankfurt flyplass :laugh: Jeg håper den var fin? :fnise:

Den var egentlig ganske helt enkel hvit........men litt fin kant nederst. Utrolig god på da, det skal den ha. Jeg tør jo nesten ikke bruke den....Tok den rimeligste undertøysbutikken på flyplassen hadde jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Jeg har en skikkelig dyr bh fra Marlies Dekkers som jeg presterte å kjøpe i feil størrelse uten å oppdage det før jeg hadde hatt den en stund og jeg fikk ikke bytte selv om den var ubrukt. :( Den går an å brukes, men er egentlig for stor rundt. Mye mulig jeg må spandere en tur på en systue på den, skulle ønske jeg hadde litt talent i den retningen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, ble ranet på vei hjem fra jobb -.-

Hvor da? Hva fikk de med seg? Går det bra med deg, fikk du noen skader? :(:hug:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Rett utenfor døra omtrent, alt går bra. Lånte telefon av naboen så fikk ringt politiet og sperret kort/mobil. Ufattelig irriterende, bare frøys helt jeg. Ikke mye å gjøre for spinkle meg når tre stykker slenger meg opp til veggen og truer med deng :laugh:

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Rett utenfor døra omtrent, alt går bra. Lånte telefon av naboen så fikk ringt politiet og sperret kort/mobil. Ufattelig irriterende, bare frøys helt jeg. Ikke mye å gjøre for spinkle meg når tre stykker slenger meg opp til veggen og truer med deng :laugh:

Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

398 kr er megabilleg for bh i min storleik. eg får nesten aldri kjøpt bh til under 700 kr. eg har ca ti bhar. fem av dei kostar 749, ein 398 og fire 998... skulle ønske eg kunne kjøpt bh på vanlege butikkar..

håpar det går bra med NMS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg NMS! Må være en skremmende opplevelse!

Fikk straff for at jeg var superglad for vårtegn i går. Her har det lavet ned flere cm med snø i natt......

Eneste som er lykkelig glad er berneren som løper som en idiot i hagen og ruller seg rundt i snøen mens hun glefser i seg mengder av snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syk floke i bakhodet... Fantastisk måte å starte søndagen på...

Jeg kjøpte meg en genial børste for floker, Tangel Teezer heter den. Var litt skeptisk, men fy flate! Vanligvis bruker jeg 15min på å gre ut flokene, men nå glir den igjenom en, to, svisj:D Ikke så dyr heller, betalte 149kr for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en genial børste for floker, Tangel Teezer heter den. Var litt skeptisk, men fy flate! Vanligvis bruker jeg 15min på å gre ut flokene, men nå glir den igjenom en, to, svisj:D Ikke så dyr heller, betalte 149kr for den.

Ja de er helt fantastisk! Er avhengig av de!

Men nå er floken helt oppe i bunnen og har tatt med seg to fester fra exstensionsene, så til og med den børsten funket ikke :(

Skjønner ikke at de ikke har laget den børsten før, den er jo fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...