Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått et litt anstrengt forhold til kammeraten til bestekompisen min. Da vi møttes fant vi virkelig fort tonen, og hadde ei stund litt på gang. Blei aldri meir enn klining, men alt var tydelig nok til at alle felles venner fikk med seg at her var noe. Men så skjønte jeg etter en tid at dette ikke var noe å satse på. Vi har ikke snakka direkte om det, men han har for lengst slutta å ta initiativ til noe fysisk og tror han også har skjønt at det ikkje blir mer enn vennskap.

Problemet er at jeg sliter med å forholde meg normalt til han. Jeg bare legger merke til alle de "rare" tingene ved han, at han sier mye kjedelig og jeg vegrer meg for å dele ting med han. Han er jo eg hyggelig fyr, og neppe mer kjedelig enn andre venner jeg har. Og pga felles venner kommer vi til å omgås ganske mye uansett.

Hvordan kan jeg klare å bare se han som en kammerat og ikke henge meg opp i alle grunnene til at jeg ikke vil være kjæreste med han? Føler meg litt som en drittsekk, men klarer knapt å følge med og ha en normal samtale med han uten å virkelig ta meg sammen,

Anonym poster: 9586554c68fdb03053c534cc87be432b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...