Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var sammen for 1,5 år siden, forholdet varte ikke lenge, jeg slo opp og har vært veldig avvisende mot han i etterkant. Sist vi snakket sammen var for et år siden, hvor jeg, igjen, avviste han. Hovedgrunnen til at jeg slo opp var fordi jeg ikke følte like sterkt for han som han gjorde for meg, itillegg til at han skulle flytte for å studere. Jeg orket ikke ideen av et avstandsforhold i tre år når vi kun hadde vært sammen i 4 måneder, men vi sa at hvis begge var ledige da han flyttet tilbake skulle vi prøve igjen. Da jeg lovet det var jeg overbevist om at det aldri kom til å skje og at det bare var en trøst for hans skyld.

Men nå i det siste har jeg begynt å håpe på at han ikke har glemt det, at han ikke har glemt meg. Selv om jeg ikke var forelsket i han på den tiden var jeg veldig glad i han, men jeg er redd for å kontakte han nå fordi;

a) tenk hvis han hater meg

b) han har sikkert ikke følelser for meg lengre

c) hva hvis alt går bra men at følelsene mine ikke har forandret seg når vi møtes og jeg avviser han nok en gang

Uff.. Noen som har opplevd noe lignende? Eventuelt klarer å forklare hvorfor jeg savner en person jeg ikke har tenkt på på et år?

(dette er forresten første gang jeg oppretter et emne på kvinneguiden, så unnskyld på forhånd hvis jeg har gjort noe feil i poste-prosessen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å sitte igjen med følelser for en ex en stund etterpå slik du beskriver er ikke noen spesielt uvanlig greie. Om du tenker deg om og er litt brutalt ærlig med deg selv, så kan du helt sikkert finne at du gjerne utelater noen av de negative sidene som gjorde at forholdet ikke varte.

Jeg vet jeg kaster solide svære steiner i det lille glasshuset mitt når jeg kommer med rådet om at du egentlig forsøker legge det hele bak deg. Men det er ofte det beste. Selvfølgelig kan forhold blusse opp igjen, og jeg er klar over at det finnes forhold der ute som har "vokst" og modnet seg med den pausen de reelt sett har fått. Men jeg er veldig klar på min overbevisning om at slikt ikke er tilfelle i majoriteten av tilfellene.

Gjest anonym
Skrevet

Det å sitte igjen med følelser for en ex en stund etterpå slik du beskriver er ikke noen spesielt uvanlig greie. Om du tenker deg om og er litt brutalt ærlig med deg selv, så kan du helt sikkert finne at du gjerne utelater noen av de negative sidene som gjorde at forholdet ikke varte.

Jeg vet jeg kaster solide svære steiner i det lille glasshuset mitt når jeg kommer med rådet om at du egentlig forsøker legge det hele bak deg. Men det er ofte det beste. Selvfølgelig kan forhold blusse opp igjen, og jeg er klar over at det finnes forhold der ute som har "vokst" og modnet seg med den pausen de reelt sett har fått. Men jeg er veldig klar på min overbevisning om at slikt ikke er tilfelle i majoriteten av tilfellene.

Hvordan i allverden kan du konkludere det? Idag gir folk alt for fort opp spør du meg!

Ts, du var sammen med denne mannen i 4 måneder! Det er jo INGENTING! Synes du kan ta kontakt, men vær forsiktig å ikke gi noen forhåpninger. Og hvis han er opptatt, ligg unna!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva har du å tape? du må satse for å vinne,uten vil du jo alldri få vite. Det er greit å få det utav verden før du evt kan gå videre.

Good luck.

just belive in love <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...