AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Da jeg var lita pleide mamma å spille en sang som jeg var så glad i. Men jeg kan bare ike komme på hva den het, eller hvordan den gikk,og det jeg husker av innholdet er nok farget av barnesinnet mitt, og kanskje ikke helt spot on den virkelige meningen i teksten. Nå blir jeg gæren av å leite, så tenkte å høre om noen her kanskje kunne ha en anelse om hvilken jeg mener. Det jeg husker: Norsk band, mannestemme, sang på norsk. Mener det var en duett med en dame. Trist sang, tror det handlet om kjærlighet som ikke var mer. Ballade, er jeg ganske sikker på. Mener de sang om noe knust, enten det var et hjerte eller glasskår. Jeg tenker i retning Tre små kinesere eller trang fødsel,men finner ikke låten jeg mener å huske på Spotify. Ringer det en bjelle hos noen? Anonym poster: 47c6476adbe502de12856a93c20124bf
NullHull Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Kan det være Skarpe Skår med Tre små kinesere og Rita Eriksen? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Jeg ELSKER deg!! Tusen tak!! Anonym poster: 47c6476adbe502de12856a93c20124bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå