AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Min samboer, og far til mitt barn, var utro for 2 år siden. De holdt på bak min rygg over flere mnd. Når jeg fant ut av det ble jeg helt ødelagt, og vi gikk gjennom et helvete, før vi bestemte oss for å prøve igjen. Han slettet og blokket denne jenta fra facebook, slettet nr hennes, og lovde å aldri mer ha kontakt. Nå er jeg høygravid med vårt andre barn. Jeg sneik på facebooken hans, og fant ut at hun ikke lengre er blokket. (skyt meg for at jeg sneik.. Men etter et sånt svik, blir en sånn.. ) Ble forferdelig lei meg. Etter alt vi har gått igjennom, så har han søkt henne opp, og fjernet blokken. Hvorfor? For å snakke med henne der? Snike på bilder? Jeg fikk også litt sjokk når jeg så at min svigerinne er blitt venner med henne på facebook. Hva skjer?? Har jeg rett til å bli lei og sint for dette? Sitter hjemme og gråter. Kan være hormonene spiller inn, men føler meg nesten bedratt igjen.. Samboer er på jobb, får ikke snakket med han før i morgen.. Anonym poster: 69ac1988aa6cd7bd892716f78300ccb9 Anonym poster: b7734a427888f4ccfe523da2221630b1
Gjest anonym Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Min samboer, og far til mitt barn, var utro for 2 år siden. De holdt på bak min rygg over flere mnd. Når jeg fant ut av det ble jeg helt ødelagt, og vi gikk gjennom et helvete, før vi bestemte oss for å prøve igjen. Han slettet og blokket denne jenta fra facebook, slettet nr hennes, og lovde å aldri mer ha kontakt. Nå er jeg høygravid med vårt andre barn. Jeg sneik på facebooken hans, og fant ut at hun ikke lengre er blokket. (skyt meg for at jeg sneik.. Men etter et sånt svik, blir en sånn.. ) Ble forferdelig lei meg. Etter alt vi har gått igjennom, så har han søkt henne opp, og fjernet blokken. Hvorfor? For å snakke med henne der? Snike på bilder? Jeg fikk også litt sjokk når jeg så at min svigerinne er blitt venner med henne på facebook. Hva skjer?? Har jeg rett til å bli lei og sint for dette? Sitter hjemme og gråter. Kan være hormonene spiller inn, men føler meg nesten bedratt igjen.. Samboer er på jobb, får ikke snakket med han før i morgen.. Anonym poster: 69ac1988aa6cd7bd892716f78300ccb9 Anonym poster: b7734a427888f4ccfe523da2221630b1 Da har han jo kanskje kontakt med henne igjen? Huff, føler virkelig med deg. Du sier det foregikk over flere mnd mellom han og henne...er dette lenge siden?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Han har jo helt sikkert kontakt igjen. Ellers hadde han jo aldri gjort det. Du er nok ikke så spennende som gravid og han må sjekke sine tidligere flammer igjen. Anonym poster: 2f0512bd51074815b0245c306dd9f7d9 3
Claudette Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Jeg har opplevd at mennesker jeg har blokkert plutseligt ikke er blokkerte lengre. Er du helt sikker på at han har fjernet den med viten og vilje? 8
jita Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Hvis svigerinne plutselig er venn med denne dama så må de jo ha hatt kontakt. Endret 23. mars 2013 av jita
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Prøv å ikke miste hodet, selv hvor vondt det måtte føles. Det viktigste er jo at hun er slettet som venn, ikke sant? Kontakten vil ikke bli den samme, nå som hun ikke er på vennelisten lengre.. Tror hun vil falle i verdi på samtalefronten.. Jeg har selv slettet menn som i utgangspunktet var interesserte i meg. Men jeg oppdaget etterhvert at kontakten vi hadde som slettede venner, etterhvert dabbet av.. For de kjenner plassen sin, og visste at jeg slettet dem forde jeg elsket kjæresten min. Og jeg ville bare ha han! Nyt graviditeten og mannen din du, og la ikke denne tapende part av en kvinne få ødelegge lykken deres. Jeg er veldig sikker på at mannen din vender henne rumpen så lenge han selv har et flott og herlig forhold med deg. Hilsen ei dame som selv er gravid Anonym poster: 9ebb5b5cc023a620d0ed8b113dbafdc4 1
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Prøv å ikke miste hodet, selv hvor vondt det måtte føles. Det viktigste er jo at hun er slettet som venn, ikke sant? Kontakten vil ikke bli den samme, nå som hun ikke er på vennelisten lengre.. Tror hun vil falle i verdi på samtalefronten.. Jeg har selv slettet menn som i utgangspunktet var interesserte i meg. Men jeg oppdaget etterhvert at kontakten vi hadde som slettede venner, etterhvert dabbet av.. For de kjenner plassen sin, og visste at jeg slettet dem forde jeg elsket kjæresten min. Og jeg ville bare ha han! Nyt graviditeten og mannen din du, og la ikke denne tapende part av en kvinne få ødelegge lykken deres. Jeg er veldig sikker på at mannen din vender henne rumpen så lenge han selv har et flott og herlig forhold med deg. Hilsen ei dame som selv er gravid Anonym poster: 9ebb5b5cc023a620d0ed8b113dbafdc4 Enig , men skjønner at ts er skeptisk når han tidligere har vært utro med henne...
@Maja Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 Føler med deg her, og skjønner godt at du lurer! Men kan det vere så enkelt at han bare har vert nysgjerrig, ville sjekke profilen hennes uten at det har skjedd eller vil skje noe mer? Såfall veldig unødvendig og uforsiktig av han, men likevell ingen grunn til panikk....
Gjest Gaea Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 Prøv å ikke miste hodet, selv hvor vondt det måtte føles. Det viktigste er jo at hun er slettet som venn, ikke sant? Anonym poster: 9ebb5b5cc023a620d0ed8b113dbafdc4 Om han ville ta kontakt med henne igjen, hadde det å legge henne til som venn vært ganske lett å se. Man kan snakke med mennesker som ikke er i vennelista, men ikke om de er blokkerte. Så det er en sjanse for at han har tatt kontakt igjen, så nei - det viktigste er ikke at hun er slettet som venn. Kan forøvrig ha skjedd noe slikt som Claudette skrev. Men hvor vanlig det er at slike ting skjer vet jeg egentlig ikke...
Gjest Sobril Skrevet 24. mars 2013 #10 Skrevet 24. mars 2013 (endret) At din svigerinne er venninne med henne er vel mest sannsynlig tilfeldig? Folk med normal hverdagsmoral blir ikke venninne med sin brors elskerinne. Da vil jeg heller tro at de kjenner hverandre fra før et sted uti periferien. Selv deaktiverte jeg min konto for to år siden. Plutselig fortalte en venn at hun hadde sett meg på face. Måtte deaktivere på nytt. Så mye kan skje på Facebook som vi ikke har herredømme over. Men jeg skjønner selvsagt at du er mistenksom mht hva som har skjedd tidligere. Endret 24. mars 2013 av Sobril
Gjest anonym Skrevet 24. mars 2013 #11 Skrevet 24. mars 2013 Hvordan går det ts, har du fått snakket med han? Håper det ordner seg! Klem fra meg
Gjest Ts Skrevet 24. mars 2013 #12 Skrevet 24. mars 2013 Ta her! Takk for mange gode svar! Jeg har ikke fått snakket med samboer enda. Han har vært på nattevakt og såver enda. Ang svigerinne så var hun den jeg snakket mest med når dette skjedde for to år siden, og hun visste ikke hvem denne andre jenta var da. Hvorfor de har blitt venner på Facebook er for meg en gåte. Kjenner jeg gruer meg til praten med sambo.. Vet at han kommer til å si at han ikke vet hvorfor hun ikke er blokkert lengre. Han lyver for å inngå konflikter.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2013 #13 Skrevet 24. mars 2013 Men da er du vel nokså nær din svigerinne? Kan du ikke rett og slett spørre henne om hvorfor de er venner igjen? Og når det kommer til at han har opphevet blokkingen... vel, det bør han jo ikke ha noen som helst grunn til å gjøre. Lykke til med praten.
Gjest anonym Skrevet 24. mars 2013 #14 Skrevet 24. mars 2013 Ta her! Takk for mange gode svar! Jeg har ikke fått snakket med samboer enda. Han har vært på nattevakt og såver enda. Ang svigerinne så var hun den jeg snakket mest med når dette skjedde for to år siden, og hun visste ikke hvem denne andre jenta var da. Hvorfor de har blitt venner på Facebook er for meg en gåte. Kjenner jeg gruer meg til praten med sambo.. Vet at han kommer til å si at han ikke vet hvorfor hun ikke er blokkert lengre. Han lyver for å inngå konflikter. Lyver han ofte for å unngå konflikter? Vel, det i seg selv er jo ett dårlig tegn. Stoler du på samboeren din nå, sånn ellers? Eller han han noe i seg som du ikke klarer å stole på? Jeg skal ikke tro det værste her, men det at det ikke var en engangs hendelse, gjør situasjonen værre i mine øyne, han hadde på en måte et "forhold" til ei anna bak ryggen din. Var det slutt etter at du oppdaget det, eller tok du han kjapt inn i varmen igjen? Føler du han respekterer deg nå?
Gjest Sanne__ Skrevet 24. mars 2013 #15 Skrevet 24. mars 2013 Min samboer, og far til mitt barn, var utro for 2 år siden. De holdt på bak min rygg over flere mnd. Når jeg fant ut av det ble jeg helt ødelagt, og vi gikk gjennom et helvete, før vi bestemte oss for å prøve igjen. Han slettet og blokket denne jenta fra facebook, slettet nr hennes, og lovde å aldri mer ha kontakt. Nå er jeg høygravid med vårt andre barn. Jeg sneik på facebooken hans, og fant ut at hun ikke lengre er blokket. (skyt meg for at jeg sneik.. Men etter et sånt svik, blir en sånn.. ) Ble forferdelig lei meg. Etter alt vi har gått igjennom, så har han søkt henne opp, og fjernet blokken. Hvorfor? For å snakke med henne der? Snike på bilder? Jeg fikk også litt sjokk når jeg så at min svigerinne er blitt venner med henne på facebook. Hva skjer?? Har jeg rett til å bli lei og sint for dette? Sitter hjemme og gråter. Kan være hormonene spiller inn, men føler meg nesten bedratt igjen.. Samboer er på jobb, får ikke snakket med han før i morgen.. Anonym poster: 69ac1988aa6cd7bd892716f78300ccb9 Anonym poster: b7734a427888f4ccfe523da2221630b1 Da ville jeg sneket en gang til og blokkert henne. Tittet på hans reaksjon. Nøyaktig så slu ville jeg vært.
Gjest anonym Skrevet 24. mars 2013 #16 Skrevet 24. mars 2013 Da ville jeg sneket en gang til og blokkert henne. Tittet på hans reaksjon. Nøyaktig så slu ville jeg vært. Enig, han har gått bak ryggen på det groveste, ts har grunn til å være mistenksom. Dessuten : ts sier han kommer til å lyve uansett...hva er det for noe? Skal du godta løgner etter det han gjorde mot deg tidligere? Hvis du vet at han kommer til å lyve, må du skaffe deg bevis på en annen måte enn å spørre han! Til opplysning: jeg klarte aldri å stole en jeg hadde lenge noe på gang med. Han nektet hver gang jeg følte det var ugler i mosen, selv om jeg hadde dårlig magefølelse. En dag han hadde glemt å logge seg av dataen, stod det på emailen hans passord fra et dating nettested. Jeg begynte å sjekke, joda han var medlem der. Jeg sjekka på forhånd fordi jeg VISSTE at han kom til å lyve om det! Og ganske riktig : neste dag da jeg konfronterte han , kom han med den ene løgnen etter den andre, og han var virkelig overbevist! Skremmende å se hvor han trodde på sine egne løgner! Da visste jeg at jeg aldri kunne stole på denne mannen!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #17 Skrevet 24. mars 2013 Prøv å ikke miste hodet, selv hvor vondt det måtte føles. Det viktigste er jo at hun er slettet som venn, ikke sant? Kontakten vil ikke bli den samme, nå som hun ikke er på vennelisten lengre.. Tror hun vil falle i verdi på samtalefronten.. Jeg har selv slettet menn som i utgangspunktet var interesserte i meg. Men jeg oppdaget etterhvert at kontakten vi hadde som slettede venner, etterhvert dabbet av.. For de kjenner plassen sin, og visste at jeg slettet dem forde jeg elsket kjæresten min. Og jeg ville bare ha han! Nyt graviditeten og mannen din du, og la ikke denne tapende part av en kvinne få ødelegge lykken deres. Jeg er veldig sikker på at mannen din vender henne rumpen så lenge han selv har et flott og herlig forhold med deg. Hilsen ei dame som selv er gravid Anonym poster: 9ebb5b5cc023a620d0ed8b113dbafdc4 Så du slettet dem fordi du hadde kjæreste, men fortsatte å ha kontakt likevel? Hvorfor slette dem om du uansett har kontakt? Anonym poster: d42c4e6841a1ca48838574ac810b509b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #18 Skrevet 24. mars 2013 Det eldste trikset i boka er jo å flørte med andre på facebook når de ikke er i vennelista. Anonym poster: 2f0512bd51074815b0245c306dd9f7d9 1
jita Skrevet 24. mars 2013 #19 Skrevet 24. mars 2013 Du kan jo vente til han kommer hjem og få han til å vise deg meldinger på facebook uten at han får tid til å slette noe først. Etter utroskap er det jo vanlig at den andre parten får innsyn i sånne ting for å bygge opp tillit. Hvis dette forslaget gjør han veldig sint så vet du jo også at han har noe å skule. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #20 Skrevet 24. mars 2013 Det trenger ikke å være noe galt. Eksen min har fjernet blokken på meg også, men han hater meg ikke noe mindre av den grunn ;-) Anonym poster: c76e5c4ba0f74357e48f9a504170e435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå