AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg lurer på hva som skjer dersom jeg stryker på eksamen dette semesteret? Blir alt lån da? Bestod 3 eksamener før jul, og har 3 eksamener nå etter jul. Er redd for å stryke på èn av de. Får jeg fortsatt lån og stipend til høsten da, om jeg begynner å studere noe nytt og har strøket på eksamen nå i vår? Anonym poster: 3b4fe5dd2cbd800f3cef5c9564acfa5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #2 Del Skrevet 23. mars 2013 Du kan være forsinket inntill 60 studiepoeng før du ikke får videre støtte. Lånet for dette skoleåret blir omgjort til stipend med 5/6 av det som skulle blitt omgjort dersom du hadde stått på alle eksamnene, forutsatt at de teller like mange studiepoeng. Dersom du tar det igjen ved å ta 30 ekstra studiepoeng neste år, vil du få det omgjort til stipend da. Anonym poster: 36dd88b3473e94cccaf7810ff33c643a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå