Gå til innhold

Er nettopp blitt singel - hva nå!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nettopp blitt singel etter mange år i forhold... :sjokkert:

Hva nå? Hva gjør dere single på?

Hvor finner dere andre single og potensielle partnere, osv?

Anonym poster: 98de770ccb09a3c7cdf1909ea05a90c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du må spør; lykke til.

Anonym poster: e042068575c418be5091f31d9a6408d8

Gjest Bartenina
Skrevet

Relax, og vær singel en stund, ikke stress med å finne en erstatter!

Skrevet

Ut på byen vel, som andre folk!?

Skrevet

Starte med å investere i deg selv...da slipper du lure på dette senere i livet.

Skrevet

Tja, jeg har vært singel i to år da. Men jeg har gjenopptatt alle de tingene som han ikke gadd å være med på mens vi var sammen: Skiturer, andre lange turer i naturen, mer venninnetid, lese gode bøker, se favorittfilmene mine akkurat så mange ganger som det passer meg, lage sunn og god mat, stelle og pynte opp i huset MITT... I det hele tatt.

I tillegg har jeg begynt å løpe, og er ferdig med mastergraden min om ett år. Haster overhodet ikke med å finne en ny mann. Jeg har det for bra til at jeg gidder, rett og slett.

Skrevet

Ut på byen vel, som andre folk!?

Finner vel ikke seriøse forhold på byen.....

Skrevet

Tja, jeg har vært singel i to år da. Men jeg har gjenopptatt alle de tingene som han ikke gadd å være med på mens vi var sammen: Skiturer, andre lange turer i naturen, mer venninnetid, lese gode bøker, se favorittfilmene mine akkurat så mange ganger som det passer meg, lage sunn og god mat, stelle og pynte opp i huset MITT... I det hele tatt.

I tillegg har jeg begynt å løpe, og er ferdig med mastergraden min om ett år. Haster overhodet ikke med å finne en ny mann. Jeg har det for bra til at jeg gidder, rett og slett.

Heldig du. Hus, mastergrad og mye annet.

Selv er jeg ingeniør, og har akkurat blitt ufør. Og må endre på livet totalt.

Selge hus? finne nytt sted og bo? Bortskjemt pga av type eiendom. Å flytte inn i en liten leilighet vil bli rart med mer. Økonomisk kommer jeg greit ut av det, til å bli ung ufør... med en liten forsikring. Men savner et aktivt liv/vil egentlig ha et aktivt liv.

Skrevet

Good for you! Nå har du et hav av tid til å først og fremst ta vare på deg selv :)

Hva man gjør uten forhold? Akkurat det man har lyst til, til enhver tid. Jeg har benyttet tiden det året som har gått siden jeg ble singel til å gjøre det bra på skole og jobbe myyye overtid. Fått gjort godt inntrykk på jobben og tror dette kommer godt med for meg når jeg skal ut og søke fast stilling om ikke så alt for lenge :) Utover det? Bruke masse tid sammen med venner, vært en del ute på turer, trene, spise akkurat hva man vil, bruke en hel helg foran tv'en med favorittserien.. osv..

Hvordan man treffer folk? Tja, stort sett der det er folk.. på jobb, på trening, på byen.. Om du er ute etter å virkelig lete etter partner har jeg forstått det som at kg mener nettdating er en god arena (personlig synes jeg det er kleint). Tror det viktigste er at du er deg selv, og at du nyter tiden for deg selv og med gode venner. Ikke stress med å finne noen ny, ta det som det kommer :)

Skrevet

Heldig du. Hus, mastergrad og mye annet.

Selv er jeg ingeniør, og har akkurat blitt ufør. Og må endre på livet totalt.

Selge hus? finne nytt sted og bo? Bortskjemt pga av type eiendom. Å flytte inn i en liten leilighet vil bli rart med mer. Økonomisk kommer jeg greit ut av det, til å bli ung ufør... med en liten forsikring. Men savner et aktivt liv/vil egentlig ha et aktivt liv.

Hei, du!

Det var ikke meningen å virke skrytete, altså. Jeg kan love deg at tiden rett etter bruddet var fullstendig jævlig, og det er først relativt nylig at livet har begynt å føles ok igjen. Jeg MÅTTE komme meg videre i livet, rett og slett, kunne ikke la bruddet knuse meg totalt, da jeg har barn som må tas vare på. Når jeg har kommet dit jeg er nå, så er det en følge av beinhardt arbeid og noen få, men makeløse støttespillere.

Trist at du har blitt ufør, klarer ikke å forestille meg hvordan det er. Håper at alt ordner seg til det beste for deg. Vil du ha en klem, kanskje? :klem:

Skrevet

Synes ikke du var skrytete, synes det er bra du har fått til ting.

Hadde likt å ta master selv, men la det på hylla ut i fra situasjonen. Jeg kommer greit ut av det, men følelsesmessig så håper jeg kommer ut av det. Er det vanlig å ta kontakt og tenke på den andre etc? Nå har vi hus sammen og alt er ikke 100% avsluttet. Samtidig har jeg blitt skeptisk til forhold og det motsatte skjønn.

Rare greier.

Skrevet

Altid fint med en klem :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Nei, nå må man gjøre alt selv.

Endret av .-L-.
Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet

Jeg er en gutt på 20 år og jeg har vært i mange forhold , dem varer maks 2 uker . Så nå e jeg singel igjen . Sliter veldig med å ta kontakt med dere jenter på min egen alder , å jeg går på eldre jenter som har mere erfaring .

Jeg stod å snakke med en dame Idag når jeg skulle ta bussen hjem , vi dreiv å snakket om hvor mye bussene var forsinka og sånt . Hu måtte å vært mellom 39-45 år , ganske lekker kropp hadde ho å . Finnes mange sjanser her å der

Gjest Jegdiggerjenter
Skrevet

Nyt friheten! :)

ikke f...

man vet jo aldri hvor lenge man lever , man får gjøre det beste ut av det mens man lever .

det eneste jeg vil er å finne meg en jente som jeg kan få barn med , da kan jeg nyte friheten

Gjest Elissima
Skrevet

ikke f...

man vet jo aldri hvor lenge man lever , man får gjøre det beste ut av det mens man lever .

det eneste jeg vil er å finne meg en jente som jeg kan få barn med , da kan jeg nyte friheten

Kjære deg, du er jo bare 20 år! Det er NÅ du har sjansen til å realisere deg selv. Det gjorde jeg på din alder og har aldri angret. Den dagen du sitter der med kone og 2 barn er det ikke bare å ta seg en tur til Las Vegas skjønner du :) Gjør det NÅ! Vet ikke hva dine drømmer er, om du vil klatre i Asia eller jobbe med delfiner i Mexico. Skjønner godt du vil ha kjæreste, det vil jeg og, men ikke for enhver pris.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...