AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Det er en typisk romantisk jentefiilm. På dvd coveret har hovedrolle dama på seg en lang gul kjole (hun har blondt hår) Filmen handler om en mann som mener han kan få hvem som helst. Han har ett veddemål om dette med noen kollegaer. veddemålet består av at han skal kunne finne seg en dame til og ha med på en eller annen jobb fest ( han jobber med noe reklame greier?) Han velger ut en dame i en bar (hovedrolle dama) Hun har samtidig et veddemål med noen venninder om at hun kan få hvem som helst til og slå opp med henne fordi hun er så klengete og gjør alle feil en jente kan gjøre i et forhold. Hun er jornalist og skriver en artikkel om dette. Hvordan bli dumpet på ti dager eller noe sånt. kan noen hjelpe meg med hvilken film jeg tenker på? Anonym poster: d7430592faaa3d928b9c42f6f6df8f6e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Tusen takk =D Herregud den het faktisk hvordan bli dumpet på ti dager:P akkuratt som artikkelen i filmen heter.. teite meg Men tusen takk igjen =) Den har de selvfølgelig ikke på netflix... søren Anonym poster: d7430592faaa3d928b9c42f6f6df8f6e
Chien Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Jeg elsker den filmen! Har sikkert sett den 10 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå