Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Det gjør vondt, tror nemlig eksen har fått seg ei ny dame/har ei på gang :cry: Selv om vi hadde et veldig turbulent forhold og det er deilig å være ute, er jeg jo fortsatt glad i han. Problemet mitt er at jeg sender så ofte meldinger til han/ringer han, og det gjør jo bare vondt verre, blir ikke mindre glad i han av den grunn. Noen som har tips til hvordan jeg skal klare å holde meg borte fra han?
Gjest Seleena Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 *Tenke på kvifor dåke braut *Slutte å kontakte han *Fokusere på andre ting, vere med vener, egenpleie *Tenk at det er flott å vere singel, det er jo MANGE fisker i havet
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 *Tenke på kvifor dåke braut *Slutte å kontakte han *Fokusere på andre ting, vere med vener, egenpleie *Tenk at det er flott å vere singel, det er jo MANGE fisker i havet Prøver å tenke sånn, men får alikevel lyst til å ringe han :-( Føler at jeg aldri kommer til å komme over han. Han sier så mye "slemt", men alikevel er jeg glad i han fremdeles.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 Jeg hadde det også sånn med en lam i skallen ex av meg som gjorde det slutt over mIRC av alle granskauens plasser! Satt og grein og grein, men det idioten gjorde var å stikke av med jomfrudommen min, slutt etter ei uke. Bare tenk slik, ingn vits i å bruke tida på noen som har knust deg, da er det bare dem som vinner på det. Finn deg noen andre, og vis han at du også kan klare deg uten hverandre.
Gjest Liljedugg Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 "Han sier mye slemt" Du må ikke krype for noen. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Snedig, jeg leste nettopp idag en artikkel om dette og rådene var som følger: Spør deg selv: Hva er du EGENTLIG lei deg over? -ble ikke forholdet skikkelig avsluttet? -blir problemet løst av at du holder kontakten med ham? -dersom han skulle si det du vil høre, hadde han ikke allerede sagt det? -er det egentlig stoltheten din som er såret eller vil du VIRKELIG ha ham tilbake? -tenker du at du kunne ha gjort noe annerledes for at forholdet skulle fortsatt? I såfall; det dreier seg egentlig ikke om deg men om ham og hans prioriteringer. -hva vil det oppnå å fortsette å ha kontakt, vil du at han skal få dårlig samvittighet overfor deg eller bekymre sg over dine følelser? Slagplan: Ta ut frustrasjonen i samtale med venner. Sett ting i perspektiv og slutt og plage seg selv. Fokuser på deg selv, shop, ut med venner osv. Skriv et brev (?) (tror ikke jeg ville gjort det, men..) Hvis du ser dem sammen nikk og hils, men la det bli med det. Ikke sikkert at alle punktene er like aktuelle, men jeg ønsker deg lykke til! Det er ikke enkelt..
Gjest Lizbet Skrevet 27. mars 2004 #7 Skrevet 27. mars 2004 Gamle vaner...... Er han slem vet du hva som kommer. Tenk på det før du ringer. Ville tro det var ganske prevantivt!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2004 #8 Skrevet 27. mars 2004 Du har TYDELIGVIS et martyr-kompleks! Desverre......Det bør du venne deg AV med....Deretter kan du komme deg videre, uten den "dumme" exen din i tankene! Begynn med å sette pris på deg selv!
Gjest vivi,ikke innlogget Skrevet 27. mars 2004 #9 Skrevet 27. mars 2004 Ikke gidd å bruk tid,tanker eller krefter på han. verden er full av andre menn. Og en av dem er ment for deg
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #10 Skrevet 29. mars 2004 Ikke gidd å bruk tid,tanker eller krefter på han. verden er full av andre menn. Og en av dem er ment for deg Det er sånn jeg tenker!
Bitte Skrevet 29. mars 2004 #11 Skrevet 29. mars 2004 Hvorfor i all verden vil du være i et forhold med en som ikke vil ha deg?!?!?! Alle fortjener bedre enn det..... Du hadde sikkert falt fort tilbake i gamle tralter dersom dere hadde blitt sammen igjen - husk det er en god grunn til at dere gjorde det slutt,sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå