AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Hun har i det siste vært gift med 2 menn. Første mann 2004-2007 og da var hun utro mot han og giftet seg med mann nr 2 i 2008 og det varte til 2011. Da hun ble lei av toer'n forelsket hun seg i broren hans, og var utro mot han også. Hun og broren reiste sammen nesten verden rundt og hadde det så "perfekt", men så dumpa han henne og beklaget seg for broren og familien hans.. Nå er hun sammen med en rar fyr, ingen utdannelse, ingen ordentlig jobb, han sitter for det meste hjemme og spiser chips og burgere.. Hun begynner også å bli lei han, og vurderer å finne seg en ny MENS hun er sammen med han.. Bortsett fra det har hun begynt å røyke ( greit nok å røyke) men hun røyker så vanvittig mye, har mange venner som røyker, men ikke like mye som hun gjør. Hun drikker også VELDIG mye. Føler hun ser ut som en liten narkis akkurat nå, ansiktet hennes er botoxa og hun er ikke så veldig nøye med personlig hygiene. Nå føler jeg meg veldig slem, men den søte snille trofaste veninna mi er nå helt borte. Ingen jobb, ikke vgs eller planer om å fullføre vgs, ikke bra oppførsel. Ingenting. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette egentlig, er mest lei meg, klarer liksom ikke å henge med henne når hun tuller med så mange menn ( den siste var en god venn av meg og han har det ganske tungt nå) Hva bør jeg gjøre egentlig?? Anonym poster: 0705c029354f03886e1fe923fa9e7112
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Ingen har noe godt å si om henne heller. Hun kler seg trashy og er typisk superkul.no babe, men i litt verre versjon... Hun er jo snill med meg osv, men det virker ikke som om hun har moral eller prinsipper her i livet. Hun har blitt smågal og hun gjør så mye rart mot seg selv og andre. Mange har spurt meg om hun har blitt en narkoman.. TS Anonym poster: 8e68af7aa6c8ae0d3ceb3460a8591bbe
2shy Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Hvordan behandler hun deg som venninne? Det er først og fremst det som er viktig, ikke hennes valg av mannfolk. Når det er sagt så kan det kanskje virke som om venninna di har problemer og begynner å falle litt fra. Kanskje du heller skal ta en prat med henne og finne ut hvordan ting egentlig står til? 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Hvordan behandler hun deg som venninne? Det er først og fremst det som er viktig, ikke hennes valg av mannfolk. Når det er sagt så kan det kanskje virke som om venninna di har problemer og begynner å falle litt fra. Kanskje du heller skal ta en prat med henne og finne ut hvordan ting egentlig står til? Hvordan behandler hun deg som venninne? Det er først og fremst det som er viktig, ikke hennes valg av mannfolk. Når det er sagt så kan det kanskje virke som om venninna di har problemer og begynner å falle litt fra. Kanskje du heller skal ta en prat med henne og finne ut hvordan ting egentlig står til? Skjønner jo det, men føler at hun er slem og frekk og bare gjør narr av de mennene hun blir sammen med. Siste var jo en god venn av meg, og jeg synes ikke det er så gøy å henge med en som har såret en venn som jeg liker ganske godt og som har vært som en bror for meg i alle år. Hun er en person som ikke bryr seg uansett hvor mye man prater med henne. Jeg har gjort det 100 ganger uten hell ts Anonym poster: 8e68af7aa6c8ae0d3ceb3460a8591bbe
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Det kan jo godt hende at hun har blitt narkoman eller alkoholiker. Minner litt om en venninne av meg som døde ung, sannsynligvis som følge av misbruk. Det du kan gjøre er å være en venninne og hjelpe henne med å holde fokus på litt større mål i livet, som utdannelse og jobb, gjøre henne oppmerksom på verdier, det å være tilstede for andre når de trenger det, kanskje få henne med på aktiviteter som gir henne inspirasjon til å ta tak i sitt eget liv. Anonym poster: e9b611cc44ed0a77c95cbe593a5491c0
Gjest anonym Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Hvilken oppvekst hadde hun? Høres ut som ei jente/dame som har dårlig selvbilde, og som er selvdestruktiv. Høres og ut som hun nesten mangler empati? Hvis det siste stemmer, er det lite du kan gjøre...da vil hun ødelegge for mange andre, hun er kanskje sosiopat. Når det er sagt, er det mange med rusproblemer som blir veldig egoistiske , ustabile , mangler empati osv, så hvis det er det som er tilfelle, bør hun oppsøke hjelp. Kanskje du kan hjelpe henne?
2shy Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Skjønner jo det, men føler at hun er slem og frekk og bare gjør narr av de mennene hun blir sammen med. Siste var jo en god venn av meg, og jeg synes ikke det er så gøy å henge med en som har såret en venn som jeg liker ganske godt og som har vært som en bror for meg i alle år. Hun er en person som ikke bryr seg uansett hvor mye man prater med henne. Jeg har gjort det 100 ganger uten hell ts Anonym poster: 8e68af7aa6c8ae0d3ceb3460a8591bbe Hvordan har du gått frem når du har pratet med henne, har du kritisert, eller har du vist bekymring for henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå