Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 ...holder på å snakke i telefonen akkurat nå.... Han har satt henne på speaker slik at jeg hører hvert eneste ord de begge sier. Akkurat nå snakker de om påskeegget de skal lage sammen, de har nettopp sunget noen sanger, Grevling i taket og sånn..... Nå er det bare en uke til du kommer sier hun, jeg gleder meg til du kommer! Jeg gleder meg også, svarer min sønn, jeg er så glad i deg og savner deg! Jeg er veldig glad i deg også, sier hun, du er en god og grei gutt og jeg er så heldig som kjenner deg! -sånn har de holdt på en stund nå. De ler og koser seg. Hun er fullstendig åpen og på hans nivå, og han elsker henne. Det gjør så godt i morshjertet mitt, og jeg takker Gud for at han har en sånn fantastisk kvinne som hennei livet sitt! Måtte bare dele litt lykke med dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 Takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 Eg trudde fyst at du kanskje var dødeleg sjalu, men det var flott å sjå at du synst det er greit at sønnen din har eit såpass godt forhold til sin "ste"mor ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Både du og din sønn er nok like heldige. Og stemoren er også heldig. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 ja, glad for at stemoren ikke har en dame til i forholdet sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 det har muligens mye med hvordan du tok imot henne på! Min manns eks-kone viste full tillit fra første stund, og det brøt alle barrierer. Jeg har ikke barn selv, og var derfor ganske nervøs for hvordan det skulle gå med datteren hans og meg. Det kunne ikke gått bedre. Jeg vil derfor på vegne av alle stemødre rette en takk til slike mødre som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 26. mars 2004 #7 Del Skrevet 26. mars 2004 Så flott at du/dere har det slik! Blir glad av å lese slike innlegg! Selv er jeg i en possisjon hvor mye er likt, dog er det jeg som er stemoren til to gutter, men med ett veldig godt forhold til både guttene og til deres mor (som dessverre døde for to uker siden). Tenk så godt barna har det når stemor/mor kan være venner, like hverandre, sette pris på hverandre og komme så godt overens! Og det er jo barna det er viktig å fokusere på ved samslivsbrudd, stor sett er det vel de som ender opp som "taperne". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Så koselig! Nå ble jeg glad! Det er så fint når voksne folk kan være nettopp voksne og ikke la egne uoverenstemmelser gå ut over dem som fortjener det minst, nemlig barna! Blomsterkvast til deg, Tex! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Eg trudde fyst at du kanskje var dødeleg sjalu, He he, jeg trodde det samme som deg Seleena, men da jeg leste en Days of our Lives på slutten ble jeg lettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 26. mars 2004 #10 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg blir så glad når jeg leser slikt. Og jeg har en følelse av at du har vært enormt heldig med stemor!! Men det går nok andre veien også!! Hun har nok også vært enormt heldig med deg. Fortsett å ta godt vare på henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. mars 2004 #11 Del Skrevet 26. mars 2004 Når jeg leser det nå ser jeg jo at man må lese hele for å skjønne det, ja... Men samtidig forteller det jo at man i utgangsounktet tror at det dreier seg om sjalusi så lenge det er snakk om mitt barn og stemoren... Men du har rett, anna, vi har nok vært veldig heldige med hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mars 2004 #12 Del Skrevet 26. mars 2004 Flott stemor, flott gutt og sist, men ikke minst - flott mor! Det er slettes ikke alle som hadde taklet situasjonen som deg Tex - mange hadde reagert med sjalusi, hvilket jo ikke hadde vært positivt for barnet i det hele tatt. - til Tex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. mars 2004 #13 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, dere er veldig heldige alle sammen! Flotte mennesker Tenk om alle hadde taklet dette så bra.. (den som er aller heldigst er uten tvil den skjønne guttungen din som kan være glad i stemor uten å føle samvittighetskvaler og skyld/skam).. Du er god du, Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 26. mars 2004 #14 Del Skrevet 26. mars 2004 Så godt å lese om sånne forhold Er stemor til tre selv, og jeg er forferdelig glad i dem - men det virker ikke som om alle tror på at det faktisk er sant... Eller, at det GÅR an, liksom... Men det gjør det, og jeg savner dem når de ikke er her (selvom det selvfølgelig er deilig med alenetid med pappa'n deres...) Godt at jeg ikke er "unormal"!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 26. mars 2004 #15 Del Skrevet 26. mars 2004 Må bare få si at det varmer mitt hjerte og lese hva du skriver Tex :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. mars 2004 #16 Del Skrevet 26. mars 2004 Varmer et hjerte en sen fredagskveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 28. mars 2004 #17 Del Skrevet 28. mars 2004 Blir helt rørt her jeg sitter og leser. Så fint for sønnen din at han har en mamma som virkelig gleder seg over det fine forholdet han har til stemoren sin!!! Det forteller en god del om hvilken flott person du er, Tex! Takk for at du delte det med oss! Ble skikkelig glad inni meg! Klem fra Smurfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil| Skrevet 28. mars 2004 #18 Del Skrevet 28. mars 2004 Godt å høre! Dere er heldige Må innrømme at hadde jeg skrevet resten under den overskrifta så ville det ikke vært like koselig lesestoff. Men likevel bedre enn hva ungene ville ha skrevet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psst... Skrevet 28. mars 2004 #19 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg blir alltid glad når jeg hører slikt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 28. mars 2004 #20 Del Skrevet 28. mars 2004 Så koselig å få høre slike gladhistorier. At gutten din kan få dele alle sine gledesstunder han har med stemor med deg er en stor gave for alle parter. :blomst_opp: Jeg blir så glad når jeg hører slike solskinnshistorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå