AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Hei, kjæresten min bor tre timer unna meg og vi begge går på skole. Det vil derfor si at vi kun er med hverandre fra torsdag-fredag. Når vi har ferier så prøver vi å være så mye som mulig med hverandre, men jeg har også mange venner jeg har lyst til å finne på litt med. Når han er på besøk hos meg, noe han alltid er så "flytter" han inn over helgen, de eneste gangene han forlater huset er når han drar på jobb. Det begynner å irritere foreldrene mine litt, ettersom det blir som de får ett barn til i huset. Er det dager jeg vil gjøre noe med venninnene mine mener han at han skal være med, noe jeg synes blir litt merkelig når det er tre års forskjell på oss og det er jentevenninnene mine. Han skal absolutt være med på alt, og noen ganger når jeg vil være med venninnene mine blir han sur og krangler om at vi aldri er med hverandre. Jeg er blitt så lei av all den kranglingen vår så jeg gir meg med det samme, og lar han få viljen sin. Vi er også uenige i alt sammen, og har helt forskjellige interesser. Han synes feks. jeg er kjempeteit som liker å feste og ha det gøy med andre enn han. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre, jeg føler meg alltid så slem. Det er jo alltid jeg som har andre planer om å finne på noe uten han.. Han har jo planer om å være med meg hver eneste time. Er jeg slem og egoistisk, eller er det normalt å ville være med venninnene sine litt også? Anonym poster: 5bff3611efdd3531da3941d262dad755
Gjest Tjorven1 Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Det er selvfølgelig normalt å ville være med venninne sine også. Har ikke han venner han har lyst til å være med? Det er jo ikke sunt om dere kun omgåes hverandre og aldri ser venner.
Solbærsaft Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Om dere bor tre timer unna hverandre så skjønner jeg godt at han har lyst til å tilbringe tiden han er på besøk ho deg med deg og ikke foreldrene dine. Hadde du syntes det var stas å dra tre timer for å besøke han kun for å sitte alene? Kan du ikke treffe venninnene dine de andre dagene i uka, eller fortelle han at feks neste helg har jeg planer med venninnene mine, så vi får treffes igjen om to uker? Utenom det så virker det ikke som dere er så kompatible med tanke på interesser og hva dere liker å bruke tiden på? Endret 23. mars 2013 av Solbærsaft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå