Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, kjæresten min bor tre timer unna meg og vi begge går på skole. Det vil derfor si at vi kun er med hverandre fra torsdag-fredag. Når vi har ferier så prøver vi å være så mye som mulig med hverandre, men jeg har også mange venner jeg har lyst til å finne på litt med. Når han er på besøk hos meg, noe han alltid er så "flytter" han inn over helgen, de eneste gangene han forlater huset er når han drar på job på lørdagene. Det begynner å irritere foreldrene mine litt, ettersom det blir som de får ett barn til i huset. Er det dager jeg vil gjøre noe med venninnene mine mener han at han skal være med, noe jeg synes blir litt merkelig når det er tre års forskjell på oss og det er jentevenninnene mine. Han skal absolutt være med på alt, og noen ganger når jeg vil være med venninnene mine blir han sur og krangler om at vi aldri er med hverandre. Jeg er blitt så lei av all den kranglingen vår så jeg gir meg med det samme, og lar han få viljen sin. Vi er også uenige i alt sammen, og har helt forskjellige interesser. Han synes feks. jeg er kjempeteit som liker å feste og ha det gøy med andre enn han.

Jeg lurer på hva jeg skal gjøre, jeg føler meg så slem. Det er jo alltid jeg som har andre planer om å finne på noe uten han.. Han har jo planer om å være med meg hver eneste time. Er jeg slem og egoistisk, eller er det normalt å ville være med venninnene sine litt også? Jeg vil selvsagt være med han, men venner er viktig det også!

Anonym poster: 8653a18d7602b261f5bb839f06af4f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke helt. Du skriver at dere er sammen torsdag til fredag, men så skriver du at han flytter inn over helgen?

Jeg forstår dere begge her, og tenker at en mulig løsning er at han ikke er hos deg hver helg? Så kan du prioritere ham de helgene han er hos deg og være med venner de helgene han ikke er det. Eventuelt kan du reise til ham noen ganger også?

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke helt. Du skriver at dere er sammen torsdag til fredag, men så skriver du at han flytter inn over helgen?

Jeg forstår dere begge her, og tenker at en mulig løsning er at han ikke er hos deg hver helg? Så kan du prioritere ham de helgene han er hos deg og være med venner de helgene han ikke er det. Eventuelt kan du reise til ham noen ganger også?

Oi, jeg mente torsdag-fredag. Det kommer ikke til å fungere, hadde jeg bare nevnt det forslaget hadde han blitt sur! :(

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke ut som om dere passer sammen i utgangspunktet?

Anonym poster: 5cf1ce077adb09c47319ebb0a554bfb5

• Liker 2
Skrevet

Mulig det er jeg som er treg, men jeg forstår fortsatt ikke dette helt. Når er dere sammen?

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Skjønte ikke helt dette jeg heller, men om dere bare er sammen noen dager i uka, så burde det vel være mulig å prioritere han de dagene og vennene resten av uka? Men dersom det er hver helg så skjønner jeg jo at du ønsker å tilbringe tid med venninner også så kanskje løsningen er som Tabris sier, at han ikke kommer hver helg? Kanskje han kan være hjemme hvert fall en helg i måneden.

• Liker 1
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Fra torsdag-fredag til søndag, vil jeg tro, siden han er der i helgen.

AnonymBruker
Skrevet

Hun skriver jo FRA Torsdag-fredag. Så vil tro hun mener enten torsdag eller fredag pluss helgen?

Anonym poster: 5fc776925d2bf3ff9506692241ff922a

Skrevet

Ah, beklager, ser det nå. Er litt treg i dag, ser det ut som.

Jeg mener det samme som sist. Enten kan dere bytte på hvor dere er i helgene, eller så kan han komme f.eks annenhver langhelg i stedet for hver helg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...