Gå til innhold

Innrømme til min ''penpal'' at jeg løy til henne ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kjent med en jente som er like gammel som meg selv og formålet med at vi tok kontakt var at hun ønsker å utvikle engelsken sin, mens jeg vil lære meg spansk.

Jeg er ganske paranoid når det gjelder nettet og vanligvis avslører jeg ikke min identitet til fremmede. Facebook profilen hennes er 100 % legit så jeg er ikke bekymret for om hun eksisterer eller ikke.

Hun har lyst til å sende meg noe fra der hun bor og da må jeg fgi henne addressen min. Jeg fortalte henne at jeg bodde i X by, mens jeg egentlig bor i en annen. Burde jeg innrømme dette eller burde jeg bare takke nei til det hun vil sende meg?

Anonym poster: 651ac3f8f6459ae0e98619f1d90c5a97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

si at du har flyttet?

Anonym poster: e8281379f53042e72fc0fe3ad51066a6

AnonymBruker
Skrevet

si at du har flyttet?

Tja, kan jo gjøre det, men hun vet at jeg har fått ny jobb så det blir kanskje litt dumt å si det.

Anonym poster: cac63affe10957aede419bf29d3d98f1

AnonymBruker
Skrevet

Tja, kan jo gjøre det, men hun vet at jeg har fått ny jobb så det blir kanskje litt dumt å si det.

du fikk ny jobb i en annen by...

AnonymBruker
Skrevet

Si det er adressa til foreldrene dine. Du har ikke fått postkasse ennå.

Anonym poster: 46a74227c39310bf38a2afcab7aac588

Gjest Gjest
Skrevet

lol hva er du redd for? At hun en dag skal dukke opp på døren din? Det starter med en god kjemi da vet du, lange samtaler hver natt, så sender dere noen gaver til hverandre, så tar dere en ferie der en av dere resier til den andre, Og så er det hele igang. Been there done that lol

Gjest Gjest
Skrevet

lol hva er du redd for? At hun en dag skal dukke opp på døren din? Det starter med en god kjemi da vet du, lange samtaler hver natt, så sender dere noen gaver til hverandre, så tar dere en ferie der en av dere resier til den andre, Og så er det hele igang. Been there done that lol

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en hetero jente. Vi er kun venner. Hun vil sende meg en gave fordi jeg har hjulpet henne med innleveringene hennes på universitetet.

Skrevet

Hvor gammel er du? Er du over 16 så er det da ikke noe problem å gi ut adressen din dersom personen virker troverdig. Adressen din kan man jo alltid finne i telefonkatalogene på nett uansett!

Bare si det du har sagt her: At du er skeptisk til internett og det å gi ut adressen din til fremmede i begynnelsen av et bekjentskap, men at du nå har nok tiltro til at hun kan få den. :)

Hva er det værste som kan skje? At hun sender deg en bombe? Stjeler din identitet? Tror det skal litt mer info til for det. ;) Men, du vet nå best selv.

Skrevet

kjære vene, si det som det er

"jeg løy fordi jeg visste ikke hvem du var"

• Liker 2
Skrevet

Hvor lokalkjent tror du hun er da? Gi nå bare adressen din. Spør hun hvorfor du sa Oslo istedetfor Tønsberg så si at det er den nærmeste store byen og den er lettere å finne på kartet.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke syns det er risikabelt at hun kjenner adressen din nå, så ville jeg bare sagt det som det var. At du aldri utgir riktig adresse til noen via nett før du kjenner dem godt. Noe du sannsynligvis gjør nå.

• Liker 1
Skrevet

Sier IKKE at dette her skjer altså, men dette minnet meg litt om noe jeg opplevde for noen år siden.

Skrev med en fyr, helt platonisk (fra min side iallefall). Han var fra nederland, jeg visste hvilken by og han visste hvilken by jeg bodde i, i norge.

Plutselig en dag fikk jeg en melding hvor det stod at han hadde bestilt flybillett til min by, om jeg hentet han og om han kunne sove i sengen min.

(han visste ikke adressen).

Gjett om jeg kuttet kontakten tvert!

AnonymBruker
Skrevet

Sier IKKE at dette her skjer altså, men dette minnet meg litt om noe jeg opplevde for noen år siden.

Skrev med en fyr, helt platonisk (fra min side iallefall). Han var fra nederland, jeg visste hvilken by og han visste hvilken by jeg bodde i, i norge.

Plutselig en dag fikk jeg en melding hvor det stod at han hadde bestilt flybillett til min by, om jeg hentet han og om han kunne sove i sengen min.

(han visste ikke adressen).

Gjett om jeg kuttet kontakten tvert!

Å herregud! Creepy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...