AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 *En mann som ikke bare skrudde bil, men klarte sette av en helg eller uke til oss to. *En mann som ikke bare sier "slutt nå, hold kjeft, gi deg" hver gang jeg prøver å snakke med han om at vi har problemer i forholdet. *En mann som ikke sov hele jævla tiden. Han sover flere timer om dagen ved siden av natten. *En mann som jeg stolte fullt på,en som aldri var utro når vi begynte forholdet vårt. *En mann som var mer moden. *En som har sex med meg mer enn en gang eller to annen hver uke, og om det var sjeldent og jeg tok det opp skulle han ikke bare sagt han ikke orket. Det er mer bak det enn som så, jeg et ikke dum. *En mann som brukte penger mat og tilbehør til leiligheten, ikke bare hus leien og stoppet der. Skulle ønske jeg hadde en som jeg visste brydde deg, som viste at han brydde deg. Anonym poster: 8de809c038e580ba25db2fa4080b5fb5
Skjønningen Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Det skulle jeg også ønske at du hadde. Kanskje på tide å vurdere parterapi? Det ser ut som om dere ikke kommuniserer særlig godt sammen.
Gjest Adera Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 De fins faktisk, så du får lete til du finner ein dersom du vil ha ein slik mann.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Jeg har lett, men er lei. Jeg elsker han jo, vi bor sammen og har det fint oftere enn vi har det dårlig. Men jeg blir så sliten og lei av dette. Han er jo drømme mannen min, skulle bare ønske disse tingene forandret seg. Da hadde han vært helt perfekt... Jeg sier at jeg skulle ønske han brydde seg så får jeg alltid til svar; jeg bryr meg jo. Drar jeg det litt lenger blir han sint og sier jeg skal slutte eller holde kjeft. Anonym poster: 8de809c038e580ba25db2fa4080b5fb5
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Jeg har lett, men er lei. Jeg elsker han jo, vi bor sammen og har det fint oftere enn vi har det dårlig. Men jeg blir så sliten og lei av dette. Han er jo drømme mannen min, skulle bare ønske disse tingene forandret seg. Da hadde han vært helt perfekt... Jeg sier at jeg skulle ønske han brydde seg så får jeg alltid til svar; jeg bryr meg jo. Drar jeg det litt lenger blir han sint og sier jeg skal slutte eller holde kjeft. Anonym poster: 8de809c038e580ba25db2fa4080b5fb5 Du kan ikke forandre han, men du kan forandre DEG SELV. DET kan få HAN til å forandre seg. Hvis DU begynner å gjøre ting som er viktige for DEG, UTEN HAN, kan DET få HAN til å VÅKNE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå