Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 hvis du lenge hadde hatt noe på gang med ei dame, men mye av/på og du gjorde noe kjipt ( flirtet med andre damer ), og det endte med at hun sier det er slutt , du er enig, og du får ei mld der hun skriver at det aldri har vært noe mellom dere , at hun gleder seg til å flirte/møte andre menn som ikke er som deg, negative ting om deg som person, og at du må holde deg langt unna henne. Hvordan hadde du reagert som mann? Fordi du flirtet åpenlyst med andre damer, betyr det at du i utgangspunktet ikke var interessert i henne lenger? Hvis du fortsatt hadde vært interessert, hva hadde du gjort etter sånne utsagn? Kunne du mistet interessert pga de ordene? Jeg vet at folk er forskjellige, men hadde vært interessant å høre hva andre hadde tenkt.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Hvis slike ord ikke sårer eller gjør at han mister interessen så er han en psykopat som hun i alle fall burde holde seg unna. Anonym poster: b019530148b944251b5900424204df9d 1
Gjest abcdefgh Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Hadde flirt og tenkt at det var bra det ikke ble noe mer med henne. Så hadde jeg slettet nummer og meldinger fra tlf og kjørt på videre. 3
AnonymBruker 42 Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Oii, det var mange spørsmål.... "Hvordan hadde du reagert som mann? Reaksjon på meldingen" ; Lavmål, og tenkt at hun ikke var i nærheten av å være ferdig med meg. "Fordi du flirtet åpenlyst med andre damer, betyr det at du i utgangspunktet ikke var interessert i henne lenger?" Hadde ikke skjedd....men om atte hvis atte, så ikke interessert. "Hvis du fortsatt hadde vært interessert, hva hadde du gjort etter sånne utsagn?" ↑ "Kunne du mistet interessert pga de ordene?" Definitivt JA. Endret 23. mars 2013 av Beeblebrox 2
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Hvis slike ord ikke sårer eller gjør at han mister interessen så er han en psykopat som hun i alle fall burde holde seg unna. Anonym poster: b019530148b944251b5900424204df9d Ts her : Du har et poeng. Vedkommende vet ikke hvordan han har reagert.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Hadde flirt og tenkt at det var bra det ikke ble noe mer med henne. Så hadde jeg slettet nummer og meldinger fra tlf og kjørt på videre. Så ingen selvinnsikt? ts
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Oii, det var mange spørsmål.... "Hvordan hadde du reagert som mann? Reaksjon på meldingen" ; Lavmål, og tenkt hun vært sikker på at hun ikke var i nærheten av å ferdig med meg. "Fordi du flirtet åpenlyst med andre damer, betyr det at du i utgangspunktet ikke var interessert i henne lenger?" Hadde ikke skjedd....men om atte hvis atte, så ikke interessert. "Hvis du fortsatt hadde vært interessert, hva hadde du gjort etter sånne utsagn?" ↑ "Kunne du mistet interessert pga de ordene?" Definitivt JA. Vedkommende hadde invitert henne med et sted. Han hadde og mld henne tidlig på kvelden og spurt om hun ikke kom snart, "etterlyst" henne ( samme kvelden da det viste seg at han litt senere flirtet med andre som var der..) Snakk om å sende doble signaler... Tidligere har han alltid behandlet henne som kjæresten sin, holdt hender, kysset offentlig etc. Utsagnet var vel en reaksjon på hans drittsekkoppførsel. ts
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 Oii, det var mange spørsmål.... "Hvordan hadde du reagert som mann? Reaksjon på meldingen" ; Lavmål, og tenkt at hun ikke var i nærheten av å være ferdig med meg. "Fordi du flirtet åpenlyst med andre damer, betyr det at du i utgangspunktet ikke var interessert i henne lenger?" Hadde ikke skjedd....men om atte hvis atte, så ikke interessert. "Hvis du fortsatt hadde vært interessert, hva hadde du gjort etter sånne utsagn?" ↑ "Kunne du mistet interessert pga de ordene?" Definitivt JA. "Lavmål og tenkt at hun ikke var i nærheten av å være ferdig med meg" skriver du. Mener du det fortsatt selv om du ikke hører fra henne mer? ts
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=719188&hl= Anonym poster: 4ff4939e0f3cd1c6c22afc19a026e2ce 1
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #10 Skrevet 23. mars 2013 http://forum.kvinneg...opic=719188&hl= Anonym poster: 4ff4939e0f3cd1c6c22afc19a026e2ce Hvorfor må andre dra inn gamle tråder? Jeg startet en ny tråd og det er den som gjelder nå!
AnonymBruker 42 Skrevet 23. mars 2013 #13 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Vedkommende hadde invitert henne med et sted. Han hadde og mld henne tidlig på kvelden og spurt om hun ikke kom snart, "etterlyst" henne ( samme kvelden da det viste seg at han litt senere flirtet med andre som var der..) Snakk om å sende doble signaler... Tidligere har han alltid behandlet henne som kjæresten sin, holdt hender, kysset offentlig etc. Utsagnet var vel en reaksjon på hans drittsekkoppførsel. ts Sliter med å følge hendelsesforløpet og /eller storyen her jeg.... Kanskje litt sløv uten dop, hva vet jeg. Må hverfall melde pass. :D "Lavmål og tenkt at hun ikke var i nærheten av å være ferdig med meg" skriver du. Mener du det fortsatt selv om du ikke hører fra henne mer? ts Altså... dette var jo da tankene rundt melding av kaliber du beskrev..... såååå... om det ikke hadde vært noen melding, så hadde jeg nok ikke hatt noen mening om det.. Make sense? Endret 23. mars 2013 av Beeblebrox
Steinar40 Skrevet 23. mars 2013 #14 Skrevet 23. mars 2013 Hadde jeg flirtet åpenlyst med andre damer, så var jeg ikke interessert i henne lenger.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #15 Skrevet 23. mars 2013 FLØRTET Anonym poster: b1aed12b0da083da6cf5a63033916c87 16
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #16 Skrevet 23. mars 2013 Hadde jeg flirtet åpenlyst med andre damer, så var jeg ikke interessert i henne lenger. Ser den, men hvis du hadde invitert henne, og mld henne, sagt at hun måtte komme nå! Ikke rart man blir forvirret...
Steinar40 Skrevet 23. mars 2013 #17 Skrevet 23. mars 2013 Ser den, men hvis du hadde invitert henne, og mld henne, sagt at hun måtte komme nå! Ikke rart man blir forvirret... Da hadde jeg vært en useriøs drittsekk. 5
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #18 Skrevet 23. mars 2013 Da hadde jeg vært en useriøs drittsekk. Mener du det også selv om vedkommende aldri hadde sex med han? Vedkommende trakk seg ofte når han "prøvde seg".
Steinar40 Skrevet 23. mars 2013 #19 Skrevet 23. mars 2013 Mener du det også selv om vedkommende aldri hadde sex med han? Vedkommende trakk seg ofte når han "prøvde seg". Det var jo da tydeligvis han som prøvde seg men hun som sa nei. Da er han drittsekken.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #20 Skrevet 23. mars 2013 Det var jo da tydeligvis han som prøvde seg men hun som sa nei. Da er han drittsekken. Vedkommende er hun som han holdte på med lenge...Kanskje han følte med det at hun aldri var seriøs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå