Serenity Skrevet 19. april 2004 #41 Del Skrevet 19. april 2004 Det finnes også en del mennesker som skriver i diverse forum og avslutter det med klem/koz/kos osv - dette er noe jeg kanskje irriterer meg over, for spm mitt er: Hvem klemmer de på? Jeg for min del har ikke noe ønske om å klemmes på av mennesker jeg ikke kjenner, og i alle fall ikke i et forum som dette. Ang sms-språk er det det verste som finnes - jeg skjønner at vitsen er å spare plass, men folk som ikke kan skrive forståelig til meg, får ikke svar - jeg er tilhenger av å skrive/snakke så korrekt som mulig, alltid!! :evil: Så fikk jeg ut litt frustrasjon også.. PS: overdreven bruk av smilefjes er også ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april 2004 #42 Del Skrevet 19. april 2004 Ang sms-språk er det det verste som finnes - jeg skjønner at vitsen er å spare plass, men folk som ikke kan skrive forståelig til meg, får ikke svar - jeg er tilhenger av å skrive/snakke så korrekt som mulig, alltid!! Veldig enig med Serenity. Har venninner som plutselig blir dialektbrukere når de skriver sms -det sparer jo tid og plass å skrive "æ e " istedet for "jeg er", selv om de er fra østlandet og snakker deretter Og når vi først er inne på irritasjonsmomenter -folk som skriver liksom/lissom. Det kan være irriterende nok når man sier det for ofte (så et tv-intevju engang hvor jeg til slutt begynte å telle -tror hun sa "lissom" 14 ganger på tre setninger), men å bruke det skriftlig?? Og da var jeg ferdig med å være irrritabel for i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 26. april 2004 #43 Del Skrevet 26. april 2004 Hurra! Det er flere av oss! M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå