Gå til innhold

Jeg irriterer meg over folk som skriver Klemzzzz og Kozzzz

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Det finnes også en del mennesker som skriver i diverse forum og avslutter det med klem/koz/kos osv - dette er noe jeg kanskje irriterer meg over, for spm mitt er: Hvem klemmer de på?

Jeg for min del har ikke noe ønske om å klemmes på av mennesker jeg ikke kjenner, og i alle fall ikke i et forum som dette.

Ang sms-språk er det det verste som finnes - jeg skjønner at vitsen er å spare plass, men folk som ikke kan skrive forståelig til meg, får ikke svar - jeg er tilhenger av å skrive/snakke så korrekt som mulig, alltid!!

:evil:

Så fikk jeg ut litt frustrasjon også..

PS: overdreven bruk av smilefjes er også ille.. :tunge1::ler::tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang sms-språk er det det verste som finnes - jeg skjønner at vitsen er å spare plass, men folk som ikke kan skrive forståelig til meg, får ikke svar - jeg er tilhenger av å skrive/snakke så korrekt som mulig, alltid!!

Veldig enig med Serenity. Har venninner som plutselig blir dialektbrukere når de skriver sms -det sparer jo tid og plass å skrive "æ e " istedet for "jeg er", selv om de er fra østlandet og snakker deretter :roll:

Og når vi først er inne på irritasjonsmomenter -folk som skriver liksom/lissom. Det kan være irriterende nok når man sier det for ofte (så et tv-intevju engang hvor jeg til slutt begynte å telle -tror hun sa "lissom" 14 ganger på tre setninger), men å bruke det skriftlig??

Og da var jeg ferdig med å være irrritabel for i dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...