Gå til innhold

Jeg irriterer meg over folk som skriver Klemzzzz og Kozzzz

Gjest Frigg

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg

DET, er noe som er irriterende.

Jada, jeg innrømmer det gjerne, en gang i tiden pleide jeg også å skrive klemz, koz, men skjønnte veldig snart at det var VELDIG IRRITRENDE!

Det heter klem, og kos.

Og da jeg sluttet å skrive det (den fasen varte vel i 2-3 meldinger for mange år siden) så fikk jeg høre "hvorfor skriver du ikke klemz, og koz, det er jo så kozlig?".

Så måtte jeg jo fortelle dem det da, et jeg synes det er IRRITERENDE!

Sånn, da var det sagt, og jeg føler meg mye bedre.

Takk.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frigg
Fatter og begriper ikke hvordan mennesker kan irritere seg over så lite. :roll:

Å, flott, nå må jeg irritere meg over at det irritere meg også!

Pokker!

Men, Madam da, er det ingenting som irriterer deg da?

Er det ikke mulig å irritere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari Behn er vel den zom er trendzetter for dette med klemz og koz :ler: ? Men jeg må si meg enig med Madam Felle her. Fatter ikke at man irriterer zeg over zå lite :tunge1::wink:

Klemz!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Jeg bruker mye klez og koz om det er til venner.. Jeg gjør det fordi det lissom ikke blir så personlig med det.

Kos skriver jeg f.eks til menn jeg liker litt..

Koz :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det finnes mennesker som aldri irriterer seg over bagateller!

:o

Hva er de laget av, mon tro? Ren og skjær toleranse og indre harmoni?

Send meg litt, hvis dere har noe til overs, jeg irriterer meg over masse småting! (Om enn ikke klemz og koz)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er teit, men ikke irriterende. Kommer vel av at jeg ikke blir utsatt for det så ofte, ettersom mine venner er som meg over 25. Ser nemlig på dette som en fjortis-ting. Men jeg og kjæresten min tuller med det av og til, og sier klemzz og kozz til hverandre. :ler: Bare på tull fordi det er dumt!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er en smule barnslig og derfor bruker jeg det ikke. orker ikke bli irritert om andre gjør det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Hiver meg på og irriterer meg jeg også: klem og kos heter det! Klemz og koz kan godtas fra man er 13,5 til man er 14!

Mie - irritabel :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Sjelden jeg sender mld jeg og enda sjeldnere jeg sier både kos-koz og klemz-klem. Kun om de jeg svarer skrev det. For å ikke virke sur eller kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis en mann, på 35, skriver klemz, da blir jeg ikke irritert men muligens litt turna off... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madam Felle

Å, flott, nå må jeg irritere meg over at det irritere meg også!

Pokker!

Men, Madam da, er det ingenting som irriterer deg da?

Er det ikke mulig å irritere deg?

Å jo da mye som irriterer meg :ler: men ikke sånne ting. Bryr meg ikke om det, for det er så lite. Vil de skrive det på den måten så får de gjøre det. Har aldri hengt meg opp i sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Du er ikke alene ... men vi er jo egentlig utrolig heldige som bare har slike bagateller å irritere oss over :ler:

Når vi først er inne på dette ... hva med folk som skriver "dah" istedet for "da" ... DET irriterer meg ... hvorfor legge på en bokstav ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...