Gå til innhold

Venninne spurte om jeg kunne kjøre henne til Oslo. Helt greit det men...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Adera
Skrevet

Herregud, er ho heilt kørka eller?

• Liker 22
Gjest Blondie65
Skrevet

God tur med toget.

Du gjorde rett.

Skrevet

Enkelte er født med frekkhetens nådegave. Hun høres svært navlebeskuende og egoistisk ut.

• Liker 23
Skrevet

hun hørtes ikke særlig smart ut

• Liker 10
Gjest Gjest
Skrevet

.... what? Med mindre hun mer eller mindre lever på havregryn og luft, og besteforeldrene ligger for døden er dette direkte horribelt. Og til og med da burde hun ha slengt på et eller annet ala "kan ikke betale... bytte tjenester? Jeg kan shine huset for deg neste helg?".

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Jøss, lenge leve frekkheten. Klart du er i din fulle rett til å kreve betalt for utgiftene du får med å kjøre henne frem og tilbake.

Så ja, hun er helt klart urimelig.

• Liker 5
Gjest Linda sofie
Skrevet

For en syk frekk venninne du har!! :sjokkert:

Jeg hadde bedt henne om å finne noen andre som kunne kjøre. Slik som du gjorde..

Hun må mangle noe i topplokket. Makan!

• Liker 5
Gjest Blubberella
Skrevet

Hun høres ganske storforlangende og utakknemlig ut. Det er ingen selvfølge at noen gidder å kjøre tre timer hver vei mot betaling en gang, så å forvente at det skal være gratis er hårreisende frekt. Du kan jo forklare henne hva det koster å kjøre henne frem og tilbake både i bensin, bompenger og slitasje på bilen. Men tviler på at det synker inn.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp: :hakeslepp:

Anonym poster: 7475f9b4f2515d2f6c7c6a689924d95d

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg synes hun var svært urimelig. Hun kan da ikke forvente at du skal ut med over tusenlappen i drivstoff og bompenger for at hun skal komme seg til Oslo.

• Liker 7
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du skriver innlegget - trenger du virkelig støtte for at dette er urimelig?

Eller har du bare behov for å skape litt sensasjon?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enda i sjokk.

Hun er ikke kjent for å være så smart og hun kan være egoistisk, men dette tok kaka!!

Jeg kunne vurdert å kjøre henne gratis hvis det var en halvtimes kjøretur, men ikke hele 3 timer!

Hadde jeg spurt noen om det samme hadde jeg med glede betalt alt. Skulle da bare mangle.

Ts

Anonym poster: 55ce038a1c9b0b4e5aba2a96cc48fcff

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du skriver innlegget - trenger du virkelig støtte for at dette er urimelig?

Hvorfor spør du om det? Dette er et diskjusjonsforum. Da må man få lov til å poste hva man vil uten at andre skal spørre om hvorfor!

Anonym poster: 55ce038a1c9b0b4e5aba2a96cc48fcff

• Liker 37
Gjest Armule
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du skriver kommentaren.

Eller har du bare behov for litt oppmerksomhet?

• Liker 30
Gjest Kaffekrus
Skrevet

?

Hvis det finnes et skriv der det står hva som er ok/ikke ok å ta opp her så vil jeg gjerne få lese det.

• Liker 18
Gjest Sunshine23
Skrevet

Idiotisk spørsmål. Er det noe å henge seg opp i da?

Vel, hun venninnen din burde skjønne at hun ikke kan få alt gratis. Utrolig frekt å kreve å få en så lang biltur gratis. Hadde aldri falt meg inn å være så uhøfelig.

God tur på toget ja.

• Liker 9
Skrevet

På tide å finne seg noen nye venninner.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...