Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 Populært innlegg #1 Skrevet 23. mars 2013 En venninne av meg skal til Oslo til mandag for å besøke besteforeldrene sine da. Hun spurte meg på FB om jeg kunne kjøre henne dit på mandag og hente henne på onsdag. Vi bor 3 timer fra Oslo, så det blir til sammen 6 timer med kjøring fram og tilbake. Jeg sa det var greit hvis hun betalte for bompengene ( det er en bomstasjon på veien) og var med på betale for bensin. Svaret jeg fikk av henne sjokkerte meg. Dette var meldingen jeg fikk tilbake "Ehm, det er ikke min bil da. Så forventer du jeg skal betale? jeg spurte deg fint og dette er svarte jeg får? Jeg har ikke mye penger nå at jeg kan gi deg så mye penger for dette her. Synes du er litt vel streng" Say what? Unnskyld meg, men jeg er ikke en gratis taxisjåfør. Jeg sa ja til å kjøre på de betingelsene. Skulle da vel bare mangle. Jeg sa tilbake at hvis hun ikke var villig til å betale noe får hun enten finne noen andre som kjører helt gratis eller ta tog. Da fikk jeg bare et enda surere svar tilbake Flere som synes dette var urimelig av henne? Anonym poster: 55ce038a1c9b0b4e5aba2a96cc48fcff 61
Tabris Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Enkelte er født med frekkhetens nådegave. Hun høres svært navlebeskuende og egoistisk ut. 23
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 .... what? Med mindre hun mer eller mindre lever på havregryn og luft, og besteforeldrene ligger for døden er dette direkte horribelt. Og til og med da burde hun ha slengt på et eller annet ala "kan ikke betale... bytte tjenester? Jeg kan shine huset for deg neste helg?".
Gjest Kaffekrus Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 Jøss, lenge leve frekkheten. Klart du er i din fulle rett til å kreve betalt for utgiftene du får med å kjøre henne frem og tilbake. Så ja, hun er helt klart urimelig. 5
Gjest Linda sofie Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 For en syk frekk venninne du har!! Jeg hadde bedt henne om å finne noen andre som kunne kjøre. Slik som du gjorde.. Hun må mangle noe i topplokket. Makan! 5
Gjest Blubberella Skrevet 23. mars 2013 #10 Skrevet 23. mars 2013 Hun høres ganske storforlangende og utakknemlig ut. Det er ingen selvfølge at noen gidder å kjøre tre timer hver vei mot betaling en gang, så å forvente at det skal være gratis er hårreisende frekt. Du kan jo forklare henne hva det koster å kjøre henne frem og tilbake både i bensin, bompenger og slitasje på bilen. Men tviler på at det synker inn. 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #11 Skrevet 23. mars 2013 :hakeslepp: Anonym poster: 7475f9b4f2515d2f6c7c6a689924d95d 3
Fiskekake Skrevet 23. mars 2013 #12 Skrevet 23. mars 2013 Ja, jeg synes hun var svært urimelig. Hun kan da ikke forvente at du skal ut med over tusenlappen i drivstoff og bompenger for at hun skal komme seg til Oslo. 7
Sweet77 Skrevet 23. mars 2013 #13 Skrevet 23. mars 2013 Skjønner ikke helt hvorfor du skriver innlegget - trenger du virkelig støtte for at dette er urimelig? Eller har du bare behov for å skape litt sensasjon? 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #14 Skrevet 23. mars 2013 Jeg er enda i sjokk. Hun er ikke kjent for å være så smart og hun kan være egoistisk, men dette tok kaka!! Jeg kunne vurdert å kjøre henne gratis hvis det var en halvtimes kjøretur, men ikke hele 3 timer! Hadde jeg spurt noen om det samme hadde jeg med glede betalt alt. Skulle da bare mangle. Ts Anonym poster: 55ce038a1c9b0b4e5aba2a96cc48fcff 11
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #16 Skrevet 23. mars 2013 Skjønner ikke helt hvorfor du skriver innlegget - trenger du virkelig støtte for at dette er urimelig? Eller har du bare behov for å skape litt sensasjon? Hvorfor spør du om det? Dette er et diskjusjonsforum. Da må man få lov til å poste hva man vil uten at andre skal spørre om hvorfor! Anonym poster: 55ce038a1c9b0b4e5aba2a96cc48fcff 37
Gjest Armule Skrevet 23. mars 2013 #17 Skrevet 23. mars 2013 Skjønner ikke helt hvorfor du skriver innlegget - trenger du virkelig støtte for at dette er urimelig? Eller har du bare behov for å skape litt sensasjon? Skjønner ikke hvorfor du skriver kommentaren. Eller har du bare behov for litt oppmerksomhet? 30
Gjest Kaffekrus Skrevet 23. mars 2013 #18 Skrevet 23. mars 2013 Skjønner ikke helt hvorfor du skriver innlegget - trenger du virkelig støtte for at dette er urimelig? Eller har du bare behov for å skape litt sensasjon? ? Hvis det finnes et skriv der det står hva som er ok/ikke ok å ta opp her så vil jeg gjerne få lese det. 18
Gjest Sunshine23 Skrevet 23. mars 2013 #19 Skrevet 23. mars 2013 Skjønner ikke helt hvorfor du skriver innlegget - trenger du virkelig støtte for at dette er urimelig? Eller har du bare behov for å skape litt sensasjon? Idiotisk spørsmål. Er det noe å henge seg opp i da? Vel, hun venninnen din burde skjønne at hun ikke kan få alt gratis. Utrolig frekt å kreve å få en så lang biltur gratis. Hadde aldri falt meg inn å være så uhøfelig. God tur på toget ja. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå