Gjest Cinzia -ikke innlogget Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Her kommer nok et EL-spm. fra meg.... Leser stadig vekk at El-slimet ligner eggehvite. Vil det si at det kan være litt hvitt, eller er det, som jeg mener å ha lest et stad, glassklart?? Jeg trodde jeg endelig hadde oppdaget dette El-slimet for noen dager siden, men så plutselig hadde jeg masse slim i dag, men mye hvitere (kunne strekke det i tråder...men det var litt klumpete også...sorry detaljene...). Hva betyr dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. mars 2004 #2 Del Skrevet 26. mars 2004 At du er på din peak med eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. mars 2004 #3 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg tror det betyr at du stresser for mye med slimet ditt. Normale kvinner vil kjenne at sexlysten øker de dagene de er mest befruktningsdyktige. Dette er naturens antiprevansjon. Man kan merke eggløsningsslim under samleie, da er man glattere enn ellers. Slimet hjelper disse søte små fra mennene videre opp til egget. Hvor lenge har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 26. mars 2004 #4 Del Skrevet 26. mars 2004 Eh...kremt...har bare prøvd et par mnd., så det er jo egentlig ingenting å stresse med, men av ulike grunner har jeg plutselig blitt litt opphengt i om jeg har EL...trodde nemlig regelmessig mens var et sikkert tegn på EL, men har forstått at det ikke nødvendigvis er sånn, og da begynte min jakt på EL-slimet etc. Hadde aldri tenkt over det før. Hm..kanskje du har rett...kanskje jeg stresser for mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. mars 2004 #5 Del Skrevet 26. mars 2004 Et par måneder er ikke lenge. Kos deg med mannen din når du føler for det. Sånn for sikkerhets skyld; slimet er blankt som eggehvite. Det er godt mulig det kan bli blandet av annen type utflod i starten eller på slutten av eggløsningsfasen. Noen har dette slimet bare en kort tid (timer) og i svært små mengder. Det kan merkes når men tørker seg på tolaettet, at papiret "sklir". Man kan bli gravid av sperm som har kommet inn flere dager før man merker slimet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 og du kan ta utgangspunkt i at du har EL når du har reglemessige sykluser. Det er "unntakene" av de med regelmessig mens som ikke har EL. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå