Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er en fin straff for en mann som har narret 3 jenter samtidig, hver enkelt er "unik" og vedkommende sier det samme til de alle. Vi har nå funnet ut av det og dumpet han på hver vår kant. Men alle sitter igjen med såre hjerter og (hvertfall jeg er) hevnlysten. Ønsker at han ikke skal få gå helrygget igjennom dette. Ingen av oss kommer til å kontakte han igjen, han går videre. TIl neste narreoffer.

Anonym poster: d0ea56b73255443108d2f1e3e887f207

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

La det gå et halvt år og se om du fortsatt er like sår.

For akkurat nå tenker du neppe så klart som du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Den verste hevn du kan ta på noen er å leve et langt, vellykket og lykkelig liv.

Anonym poster: 49e3c861f74c041bdbb1b76e7fe66fbd

• Liker 1
Skrevet

Vær kreativ i godhet og som et barn i ondskap, er det et sitat som heter:-) Det er ingen tvil om at dette var stygt gjort av ham, og jeg skjønner at du syns dette er urettferdig og vondt - men jeg tror at han på en eller annen måte vil lide for dette. Som man sår, så høster man!

Jeg tror at det beste du kan gjøre for deg selv, er å gå videre med ditt liv og fokusere på å ha det bra.

Gode ønsker fra meg:)

Gjest Gjest
Skrevet

Synd dere alle har brutt med han, og at han sannsynligvis vet hvorfor. For om ikke kunne det vært greit å samlet alle tre på en kafe, invitert han ut, og sett han vri seg.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo hacke dataen hans og publisere innholdet på nett hvis du vil være skikkelig jævlig, men karma is a bitch!

Anonym poster: 1854d07ec798d734943e941c75e52c8d

AnonymBruker
Skrevet

Du bør ta kontakt med de to andre, så klekker dere ut en passende reaksjon sammen.

Jeg har vært i situasjonen, og vi ble veeeeeeeeeldig kreative, jeg og hun andre :)

Anonym poster: 8210b19a68e04c5dfd05cb0d0c878970

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...