AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 jeg har nettopp truffet en mann som jeg synes er fantastisk. jeg har aldri giddet og brukt noe særlig penger på undertøy men pleier å "dra til" litt når jeg har truffet noen jeg liker ekstra godt. i tidligere forhold har ikke kjærestene mine vært interessert i undertøyet mitt i det hele tatt, det ble tatt av med en gang vi havnet til sengs og in fact tror jeg ikke noen av de brydde seg noe særlig om hva slags undertøy jeg hadde på meg. det kan godt hende at han jeg nå dater også er sånn men hvertfall så kostet jeg på meg et supersexy feminint korsett med strømpeholdere og det hele og nå har jeg lyst til å ha det på meg en gang når jeg er med han. vi er fremdeles litt i den bli-kjent-fasen og snuser vel egentlig bare litt på hverandre, men jeg vet liksom ikke helt når jeg kan ha på meg dette undertøyet? hadde egentlig tenkt til å ha det på meg en dag han kom innom men jeg tenkte det hadde blitt fryktelig flaut om han ikke reagerte på den måten jeg ønsket.. Anonym poster: 9e4c9fd042c9570c86da3bb548ca5a18 1
Puremercy Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Hva med aa ha det paa under klaerne dine? For eksempel ha det paa under en fin kjole eller et skjoert? Saa ser du hvilken retning daten tar ogsaa blir det en deilig overraskelse for han naar klaerne faller av. Tror enhver mann ville satt pris paa det! 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Ja, ha det på under en kjole. Dersom daten går veldig bra så får han sett det, hvis ikke er han uvitende om hva du har under. Jeg tror nok at han vil like at du har lagt litt innsats i antrekket 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå