Vofsitofsi Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Hei! Ser at Groupon har en deal på Stella White Strips i dag, til bare 189 kr. Vurderer å slå til, men tenkte først å høre om noen har erfaringer med dette produktet? Virker det? Er det skånsomt nok mot tennene? Hvordan er effekten? Jeg røyker ikke og snuser ikke, men drikker kaffe og litt rødvin i blant - ødelegger det mye av effekten? Har aldri prøvd bleking før, men nå er jeg veldig nysgjerrig! 2
DIH Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Hei! Ser at Groupon har en deal på Stella White Strips i dag, til bare 189 kr. Vurderer å slå til, men tenkte først å høre om noen har erfaringer med dette produktet? Virker det? Er det skånsomt nok mot tennene? Hvordan er effekten? Jeg røyker ikke og snuser ikke, men drikker kaffe og litt rødvin i blant - ødelegger det mye av effekten? Har aldri prøvd bleking før, men nå er jeg veldig nysgjerrig! Hei - jeg ser at det er en god stund siden du skrev dette innlegget. Nå har jeg kjøpt Stella White Strips på en Groupon-deal og lurer på hva dine erfaringer med produktet er. Jeg har ikke prøvd disse stripsene enda. Jeg lurer spesielt på om de er vanskelige å fjerne etter at du har limt dem på tennene dine. Takknemlig for svar og å få høre dine erfaringer.
Pamelaley Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Hei! Ser at Groupon har en deal på Stella White Strips i dag, til bare 189 kr. Vurderer å slå til, men tenkte først å høre om noen har erfaringer med dette produktet? Virker det? Er det skånsomt nok mot tennene? Hvordan er effekten? Jeg røyker ikke og snuser ikke, men drikker kaffe og litt rødvin i blant - ødelegger det mye av effekten? Har aldri prøvd bleking før, men nå er jeg veldig nysgjerrig! Jeg tycker du ska absolut prova Stella White strips, har själv använt dem och är super nöjd. De är även lätta att använda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå