Gå til innhold

Alder og antall partnere?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor gamle er dere og hvor mange partnere har dere hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ut fra at det er samleiepartnere du spør om, selv om det er mange måter å definere seksualpartnere på.

Jeg er 37 år og debuterte da jeg var 17. Antall partnere er privat, men ligger mellom disse to tallene et sted.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg skjønner ikke vitsen med å spørre, egentlig. Slikt vil være veldig avhengig av livssituasjonen til den det gjelder.

Selv er jeg 32, og har fra jeg var 16 vært i tilsammen tre lange forhold (det siste nåværende); jeg har kun vært singel i under ett år i voksen alder, dermed blir også antallet partnere heller beskjedent hvis man sammenlikner med noen som kun har kortere forhold bak seg---skjønner?

Antallet er ikke så viktig, og det har bidratt til at man er den personen man er i dag (satt på spissen).

Skrevet
Hvor gamle er dere og hvor mange partnere har dere hatt?

Har du noe med det........?

Gjest Jente 31
Skrevet

Hei :)

Jeg er 31 og har hatt sex (bare 1 gang eller flere ganger) med 5 gutter/menn.

Da jeg gikk på videregående hadde jeg ikke sex (!), men første gang var jeg ca. 21 år.

:)

Gjest Jente 23
Skrevet

Jeg har hatt sex med over 15 gutter...mest useriøst.

Skrevet

Jeg er 32 har min tredje samboer (altså seriøse forhold) nå og har hatt ivertfall to andre lange forhold innimellom. Rersten har ingen her inne noe med og forblir min hemmelighet :wink:

Skrevet

Synes det er spennende å høre folks erfaringer ,jeg....ikke fordi jeg må ha et anntall...men det er spenennde å høre og danne seg et bilde av hva som er vanlig.

Jeg er selv 27 år,og vil tro at jeg er ganske normal,sånn sex erfarings messig.

Men jeg har venninner som ikke har hatt sex,og de som virkelig har sex hver helg med ulike menn....;)

Godt vi er ulike!

Skrevet

Jeg er 30 år, debuterte når jeg var 15... Har hatt sex med 4 stk...

Skrevet

er 18. debuterte når jeg var 14. antall partnere er jo litt privat da. men det er mellom 3-6

Skrevet

Jeg er 24 år, og antall partnere er langt lavere en antall bursdager.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg er 34 år, og antall partnere er det ingen som har noe med. :sjarmor:

Skrevet
Jeg er 34 år' date=' og antall partnere er det ingen som har noe med. :sjarmor:[/quote']

Me too.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er 24 og har kun hatt min mann (ble sammen da jeg var 18)

Gjest Anonymous
Skrevet

Både alder og partnerantall passer meg helt utmerket, takk.

Var det så noe mer?

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg har vært aktiv i 1 år og har hatt 2. Jeg er 18.

Skrevet

Jeg er 32, aktiv siden jeg var 17, og har hatt drøyt 50.

Skrevet

Jeg er 33 og har vært aktiv siden jeg var 15. Og har fortsatt ikke hatt noen partner. :cry:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg er 33 og har vært aktiv siden jeg var 15. Og har fortsatt ikke hatt noen partner. :cry:

Hva, ingen forretnings-partnere!? :o :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...