Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er "avhengig" av juice.. Men nå vil jeg gjerne finne en god erstatning som er litt sunnere, og som ikke inneholder like mye sukker. Jeg slutta helt å drikke brus for snart 4 år siden, men juicen klarer jeg ikke slutte med. Og dette vises dessverre på tennene..

Det jeg savner hver gang jeg slutter å drikke juice er smaken.

Finnes det gode alternativer for juice? Eneste krav jeg har er smaken. Vurderer å invistere i en god juicepressermaskin for å få sunnere juicer også (ja, vet det inneholder mye fruktsukker, men det er bedre enn alt det som er tilsatt).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å tilsette sitron- eller appelsinskiver i kaldt vann? Det er kjempegodt og du vil etterhvert synes juicen er for sterk.

Anonym poster: 3dd6cdc9dcadc1ec599d6cd8e947416c

Skrevet (endret)

Fun light i en overgangsperiode?

Ville heller gått for det om det er så ille at tennene dine har tatt skade. Det er værre med ødelagte tenner enn med litt kunstig søtning.

Endret av Løvetanten
AnonymBruker
Skrevet

Juice kjøpt i butikken er ikke tilsatt sukker, så om du presser juice hjemme er det ikke så stor forskjell. Prøv å gradvis vanne ut juicen, og tilsette mer vann etterhvert. Ellers er forslaget over veldig bra, press sitronsaft i vann, det er veldig godt.

Det er en fordel å venne seg til å kun drikke vann etterhvert:)

Anonym poster: 07ecd50e83a5db738718c5aa1b26f54b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...