AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Jeg har flørtet en del med en fyr en god stund nå. Senest tidligere i uken sendte han meg en flørtende melding. I går fikk jeg høre at han var observert på teater sammen med en annen jente. Vedkommende kjenner ham ikke, og kunne følgende ikke si om det var en venninne av ham, men mente det så ut som de datet. Nå ble jeg veldig usikker på hva jeg skal tro og mene om ham og meg. Skal jeg fortsette og late som "ingenting"? Han flørtet jo med meg i kjent stil bare et par dager før han var på "date" med en annen jente. Vi har jo ikke erklært oss "eksklusive", så han vil kanskje holde flere muligheter åpne?! Jeg hadde tenkt til å overraske ham med å komme til stedet der han bor i påsken. Kan jeg fortsatt gjøre dette, når han nylig har gitt meg tegn på at han er interessert? Anonym poster: 4408eec75ae87be72e8dbaf6d04c55b3
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 Vel, hvis du gjør det og det er en annen jente der så får du hvertfall visshet i om han kjører to hester på en gang eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Vel, hvis du gjør det og det er en annen jente der så får du hvertfall visshet i om han kjører to hester på en gang eller ei. Ja, så det er i så fall han som "driter seg ut"? Han har ikke gitt meg noe tegn på at interessen har dabbet av...Snarere tvert imot. Anonym poster: 6a34c9a11159f274f50320221542135d
Gjest padawan Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Som du sier selv i førsteposten så har ikke "observanten" din peiling på om dette er søsteren hans eller ei venninne og for alt du vet kan det henne hun var dette.
Madison_00 Skrevet 23. mars 2013 #5 Skrevet 23. mars 2013 Har du lyst å være eksklusiv med han? Kan du ikke ta det opp med han, og se hva han synes og sier om det selv? Det er ikke noe galt i å date andre når man ikke er eksklusive med noen, og gutter tar nok kanskje lettere på sånt enn det jenter gjør, så det beste er å ta det opp med han
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #6 Skrevet 23. mars 2013 Har du lyst å være eksklusiv med han? Kan du ikke ta det opp med han, og se hva han synes og sier om det selv? Det er ikke noe galt i å date andre når man ikke er eksklusive med noen, og gutter tar nok kanskje lettere på sånt enn det jenter gjør, så det beste er å ta det opp med han Ja, jeg har vel i grunn lyst til det..Men han har sagt at han for øyeblikket ikke har tid til å være en god kjæreste. Sånn sett er det greit for meg å bare "holde på", men jeg føler at det å ta med en annen jente på teater er mer enn hva VI har gjort sammen ennå... Som flere sier (inkludert meg selv), kan det godt ha vært helt "uskyldig", en god venninne eller at søsteren er på besøk. Jeg kan kanskje senke skuldrene enn så lenge og se hva som skjer når jeg kommer til byen hans neste helg? Anonym poster: 6a34c9a11159f274f50320221542135d
Vulpes Skrevet 23. mars 2013 #7 Skrevet 23. mars 2013 Om dere bare er på flørtern og ikke noe mer enn det gjør han vel egentlig ikke noe galt i å date andre jenter samtidig. Og for alt du vet var det en søster, en venninne, kjæresten til en kompis etc. Mange gutter har flere jentevenner uten at det er noe mer der enn vennskap.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 Om dere bare er på flørtern og ikke noe mer enn det gjør han vel egentlig ikke noe galt i å date andre jenter samtidig. Og for alt du vet var det en søster, en venninne, kjæresten til en kompis etc. Mange gutter har flere jentevenner uten at det er noe mer der enn vennskap. Nei, han gjør jo forsåvidt ikke noe galt. Men det får meg jo til å sette spørsmålstegn ved om han faktisk er så begeistret for meg som han gir uttrykk for... Men skjønner at flere mener jeg kan "overraske" ham i hjembyen med hevet hode neste helg? Han har som sagt uttrykt sin begeistring på nytt for få dager siden.. Anonym poster: 6a34c9a11159f274f50320221542135d
Madison_00 Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 Ja, jeg har vel i grunn lyst til det..Men han har sagt at han for øyeblikket ikke har tid til å være en god kjæreste. Sånn sett er det greit for meg å bare "holde på", men jeg føler at det å ta med en annen jente på teater er mer enn hva VI har gjort sammen ennå... Som flere sier (inkludert meg selv), kan det godt ha vært helt "uskyldig", en god venninne eller at søsteren er på besøk. Jeg kan kanskje senke skuldrene enn så lenge og se hva som skjer når jeg kommer til byen hans neste helg? Anonym poster: 6a34c9a11159f274f50320221542135d Jeg synes iallefall du skal ta det med ro, og ikke ta noen "sorger" på forskudd. Det han sier om at han ikke har tid til noe forhold nå, kan jo være helt sant, eller det kan bety at han ikke er klar for noe mer. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg, var å evt. legge vekt på eksklusiv dating, ikke nødvendigvis et forhold I Norge går man ofte ganske raskt inn i et fohold, mens det i ganske mange andre land er vanlig å date eksklusivt en stund først. Da er man ikke offentlig sammen, eller tilbringer så veldig mye tid sammen, men går på date kanskje en gang i uken +/-. Og ikke ta det opp for tidlig, det kan nok skremme han. Se ann tiden fremover, se hva som skjer når du er hos han, og når det føles rett kan du spørre om han ønsker å fortsette å date bare deg Om han ikke ønsker det, kan du vurdere hvorvidt han er verdt å satse noe mer på. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #10 Skrevet 23. mars 2013 Jeg synes iallefall du skal ta det med ro, og ikke ta noen "sorger" på forskudd. Det han sier om at han ikke har tid til noe forhold nå, kan jo være helt sant, eller det kan bety at han ikke er klar for noe mer. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg, var å evt. legge vekt på eksklusiv dating, ikke nødvendigvis et forhold I Norge går man ofte ganske raskt inn i et fohold, mens det i ganske mange andre land er vanlig å date eksklusivt en stund først. Da er man ikke offentlig sammen, eller tilbringer så veldig mye tid sammen, men går på date kanskje en gang i uken +/-. Og ikke ta det opp for tidlig, det kan nok skremme han. Se ann tiden fremover, se hva som skjer når du er hos han, og når det føles rett kan du spørre om han ønsker å fortsette å date bare deg Om han ikke ønsker det, kan du vurdere hvorvidt han er verdt å satse noe mer på. Lykke til Tusen takk for langt og klokt svar. Jeg skal forsøke å følge rådene dine. Jeg er egentlig veldig lettet nå, for venninnen min mente at jeg nå burde droppe ham. Og jeg var egentlig overbevist om at flertallet her inne ville mene det samme. Men så var det helt motsatt. Nå gleder jeg meg til neste helg. :D Anonym poster: 6a34c9a11159f274f50320221542135d
Gjest Katten. Skrevet 23. mars 2013 #11 Skrevet 23. mars 2013 Han har sagt at han ikke har tid til å være en god kjæreste. Dere flørter/dater (har dere hatt sex, hvor ofte møtes dere etc?). Virker som du legger betraktelig mer inn i dette enn han.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #12 Skrevet 23. mars 2013 Han har sagt at han ikke har tid til å være en god kjæreste. Dere flørter/dater (har dere hatt sex, hvor ofte møtes dere etc?). Virker som du legger betraktelig mer inn i dette enn han. Vi har ikke hatt sex. Ennå. Men han har bare gitt helt konkret uttrykk (både fysisk og skriftlig) at han har lyst. Problemet er bare at de gangene vi har møttes, har enten han eller jeg hatt med oss en kamerat/venninne... De har selvfølgelig ikke sittet oppå oss, men vært et hinder for at vi har dratt den lenger. Av hensyn til vår venn/venninne. Grunnen til at han ikke har tid til å være en god kjæreste, er tydelig. Han HAR en meget aktiv hverdag og er stadig ute og reiser. Jeg vet jeg legger mer i det enn han. Men jeg har inntrykk av at vi nærmer oss et møte på midten. Og kanskje det utvikler seg. Jeg vil bare ikke være en av mange. En han kontakter når han ikke har noen andre... Og i det siste har kontakten blitt hyppigere og smsene mer "intense"... Jeg skjønner ikke hva han vil. Anonym poster: 6a34c9a11159f274f50320221542135d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #13 Skrevet 24. mars 2013 Om dere bare er på flørtern og ikke noe mer enn det gjør han vel egentlig ikke noe galt i å date andre jenter samtidig. Jo, selvsagt. Eller, man må kanskje være gift for å ikke kunne holde på med flere på en gang. Anonym poster: f45d4722b4020191ad884414a4020b57 2
lalaB Skrevet 24. mars 2013 #14 Skrevet 24. mars 2013 Hva med å spørre han om hva han gjorde i går da? Dersom han var på teater med søstra si så har han jo ingen grunn til å si noe annet. Men dersom han var på date, vil han sikkert ikke nevne at han var på teater.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #15 Skrevet 24. mars 2013 Hva med å spørre han om hva han gjorde i går da? Dersom han var på teater med søstra si så har han jo ingen grunn til å si noe annet. Men dersom han var på date, vil han sikkert ikke nevne at han var på teater. Argh, hvorfor tenkte jeg ikke på det selv tidligere? Da hadde jeg jo sluppet lettvint unna mine egne bekymringer... Nå føler jeg det blir for kontrollerende å spørre hva han tok seg til fredag kveld... Anonym poster: 6a34c9a11159f274f50320221542135d
Vulpes Skrevet 24. mars 2013 #17 Skrevet 24. mars 2013 Jo, selvsagt. Eller, man må kanskje være gift for å ikke kunne holde på med flere på en gang. Anonym poster: f45d4722b4020191ad884414a4020b57 Det er ikke det jeg mener, og det håper jeg at du skjønte. Men det er en stor forskjell på å være litt på "flørtern" med noen og å date dem seriøst. Hvis jeg f.eks. hadde møtt en fyr jeg synes var ålreit og vi sendte litt meldinger innimellom og kanskje hadde møttes ute på byen 1-2 ganger, så hadde jeg ikke følt at han var utro eller ikke til å stole på om jeg fant ut at han også var litt på flørtern med en annen jente samtidig. Klart at jeg kunne blitt lei meg, men det holder jeg ikke i så fall ham ansvarlig for. Hvis man derimot har noe seriøst på gang med noen på den måten at man holder på å bli sammen så bør man etter min mening ikke tulle rundt med noen andre. Men her tenker nok folk forskjellig, så det er alltid greit å ha en liten prat hvor man blir enige om at man bare skal date hverandre.
Gjest Fleecejakke Skrevet 24. mars 2013 #18 Skrevet 24. mars 2013 Da sender du en sms og spør hva han har gjort i helga. Tilbakemeldingene du får vil vel og vise om han fortsatt er interessert.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #20 Skrevet 24. mars 2013 Du må i alle fall konkurrere om han. Vet ikke om jeg skal ta det positivt eller negativt... Tips til hva jeg bør gjøre for å vinne konkurransen? Anonym poster: 6a34c9a11159f274f50320221542135d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå