Gå til innhold

Hvordan ville du reagert om en fyr dro frem et bryllupsmagasin og...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr jeg kjenner på en kiosk, og vi pratet litt. Han er litt interessert i meg som jeg har skjønt.

Iallfall dro han frem et bryllupsmagasin og pratet om bryllup og hva som var fine på menn og kvinner og slikt. :fnise:

Hvordan ville dere reagert?

Anonym poster: 9be8ea593f7c871c8c9152fc12a681c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Håper du har en fin dag, takk og farvel."

Anonym poster: 599256c6f8906da9c96a92931d3cd545

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg bli skremt? Jeg kjenner han ikke så veldig godt..men møter på han ofte i hverdagen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei du behøver ikke å bli skremt så lenge han ikke forteller at han ønsker at du står brud ;)

*damdamdaaa*

Anonym poster: d268b9450b6e03337451fc608ddb7b22

AnonymBruker
Skrevet

for min del hadde det følt ganske desperat. jeg tror de fleste mannfolk hadde blitt skremt av ei dame hvis hun gjorde det samme. det gir jo følelsen av en desperat person som bare vil gifte seg, men som kanskje ikke bryr seg så mye med hvem det skal være,

Anonym poster: a0bb59e7d4d2fd6ef6134038ab034856

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Jeg tenker han gjorde et klossete forsøk på å holde samtalen i gang med noe han antok du som dame kanskje kunne være interessert i....bryllupsklær og sånt..... :kari:

Gjest gubbe
Skrevet

Trodde dere damer vil være ekstatisk over å møte en mann som ikke leser bilblader :-D

Kjenner ei dame som fikk en kjempedeal på sin drømmebryllupskjole når hun var 25 og singel. Nå er hun 44 og ugift. Tips i ludo hva man IKKE bør ha hengende i skapet med beilere på besøk :-)

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Da ville jeg nok begynt å lure litt. Jeg er absolutt ikke interessert i bryllup og det hadde ikke vært positivt for min del.

Skrevet

jeg ville stusset veldig om jeg hadde opplevet noe sånt.

Hvis mannen var interessant ellers ville jeg ha gitt ham en sjanse.

Viste det seg at han var desperat, og ikke klossete ville jeg takket for meg og gått videre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, haha. Han er jo veldig søt da, men jeg vet ikke om jeg er interessert i han. Når han stod og bladde i bryllupsmagasinet og viste meg det, så ble jeg nesten redd for at han skulle gå ned på kne ... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror han prøvde å være lur, og friste deg med "jeg er en kar som vil giftes en dag, og kan tilogmed diskutere bryllupsantrekk" fordi han har fått med seg at mange menn har issues med å binde seg, til damers frustrasjon. Dingle dingle bryllupsblad...

• Liker 2
Skrevet

Møtte en fyr jeg kjenner på en kiosk, og vi pratet litt. Han er litt interessert i meg som jeg har skjønt.

Iallfall dro han frem et bryllupsmagasin og pratet om bryllup og hva som var fine på menn og kvinner og slikt. :fnise:

Hvordan ville dere reagert?

Hehe. Jeg hadde pratet med han og arkivert han som en kunstner som er tvekjønnet eller homo, og tatt det som et kompliment. :)

Og kanskje som en jeg ville møtt videre som en venn hvis tilfeldighetene falt på samme grunn. ;)

• Liker 1
Gjest O___o
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han er skaphomo, men kanskje ikke vet det selv enda.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han er skaphomo, men kanskje ikke vet det selv enda.

Det hadde jeg tenkt også.

AnonymBruker
Skrevet

Skaphomo er han nok ikke :fnise:

Men jeg kunne gjerne tenkt meg å være venn med han, for vi kan prate om det meste :)

• Liker 1
Skrevet

Skaphomo er han nok ikke :fnise:

Men jeg kunne gjerne tenkt meg å være venn med han, for vi kan prate om det meste :)

Gift deg med han du. Dere kommer til å få det godt sammen dersom du blir interessert nok.

• Liker 1
Skrevet

Gift deg med han du. Dere kommer til å få det godt sammen dersom du blir interessert nok.

Du er alltid så nydelig søt og positiv I Grosny. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...