Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei KG lesere!

Har vært sammen med dama i snart 2 år, vi bor sammen osv, men forholdet har virkelig begynt å dabbe av. Har lenge vært usikker på hu grunnet fortiden. Dette prøver jeg å jobbe med. Vi har prøvd å prate om forholdet, og til tider prøver vi å få det til. Jeg begynner å bli veldig bekymra fordi dette er ei jente som jeg faktisk vil være sammen med. Jeg bekymrer meg også for de signalene hu sender ut til meg, jeg tolker hu veldig sur og uinteressert ovenfor meg, og at ingenting er bra nok. Det er dager hvor vi har det kjempe fint sammen og dager hvor vi krangler.

I natt så var hu ute med et par venner, og jeg hadde tilbudt meg å hente hvis det trengtes, men det var ikke så farlig, for da skulle hu klare å få til skyss selv eller så skulle hu overnatte hos venninna si. Det endte opp med at jeg fikk melding av tanta om at hu sov der(hos tanta). (Forstår ikke akkurat detta her?!) (Jeg kunne jo hente henne, men hu valgte da å bli henta og sove hos tanta si??)

Kan også nevne at vi har sjeldent sex(2-3 ganger i månden kanskje), og har prata om det, men får svar om at det bare er fordi hu er stressa osv osv.... Men hva skal jeg tro?

Jeg aner ikke hva som er problemet, kanskje jeg ikke ser mine problemer godt nok selv? uansett hadde det vært fint å få noen svar fra dere !

Hilsen en frustrert og bekymra gutt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Høres ut som hu har blitt kjedelig. Du har egentlig to alternativer. Du kan dumpe henne nå å finne deg ei med mer livsgnist å leve de lykkelige dager med henne. Eller du kan være en slik type alle kvinner drømmer om, som setter deg ned og tar en skikkelig prat med henne om hva som plager henne og lar vær å fokusere på om du får sex eller ikke. Prat og lytt og vær støttende og hør om hun er gira på å få forholdet oppe å gå igjen. For så å se henne fullføre en ny sånn emosjonelt svingende syklus der du må være hobbypsykolog å dra henne igang igjen. Det gidder vi vel ikke, hva?

Jeg anbefaler definitivt førstnevnte. Damer som dama di har issues. De er ulykkelige, de mangler noe. Du kan gi dem bruddstyker periodevis av det de mangler som gjør at tomhetsfølelsen deres forsvinner, men den kommer alltid tilbake uansett da de avhenger helt av kjærestens nye impulser og pågangsmot for å være happy. Det er en del av personligheten deres og det forsvinner ikke, tro meg. Bli ferdig med henne, hun er ikke verdt det for det samme styret her kommer du til å gå gjennom utallige ganger med henne senere.Det høres kanskje brutalt ut, og det er ikke det nostalgisk korrekte svaret, men det er realiteten. Du kommer til å bli utslitt av det styret der. Hverdagen har innhentet henne å nå ser du hvordan hun egentlig er og har det. Ingen jenter vil ha noe imot å få deg til å kaste bort oppmerksomhet og tid på dem til de ikke lenger får noe ut av det, så les de rådene du måtte få her med en klype salt. De har ikke dine interesser å ivareta. Lykke til.

Skrevet

Du skriver at du lenge har vært usikker på henne pga. fortiden. Deres fortid, din eller hennes?

Du skriver at hun virker sur overfor deg. Er det noe spesielt hun nevner ofte når hun er sur? Eller en type situasjon som ofte gjør henne sur?

Det en person gjentar ofte er vanligvis et stort tema for personen. Så om hun klager mye over noe spesielt er det nok veldig viktig for henne.

At hun ikke er interessert i sex tyder på at det er noe i forholdet som plager henne. Også det at hun ikke ville at du skulle hente henne.

Med litt mere informasjon kan vi hjelpe deg bedre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...