Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym1
Skrevet

Jeg har vanskelig for å gi meg hen til en mann...har svært liten seksuell erfaring tross at jeg er voksen. Jer er og attraktiv, så det mangler ikke på tilbud, men jeg er sær og kresen. Sta , motsetningsfull...Vanskelig. Føler at jeg blir mer og mer en "loner". Føler meg veldig mye yngre. Når jeg hører om voksne damer her med barn, som blir forlatt...de har levd med en og gjerne flere samboerforhold bak seg, og har barn, mens jeg på samme alder knapt har hatt et ordentlig forhold, har aldri vært samboer med en mann. Var på besøk hos ei venninne her ei helg, på samme alder, hun har to barn og er så etablert og voksen, samboer, "allt på stell",føler meg som en tenåring i forhold til henne...surrer fortsatt rundt, lurer på så mye i dette livet.. Hadde noe på gang nylig, men det skjærte seg, og sikkert fordi jeg trakk meg seksuelt. Det har jeg gjort flere ganger...og da snakker vi etter laaang tid..jeg har så vanskelig for å gi meg hen...han må da være den rette for meg, jeg er så stolt...De jeg virkelig har falt for, har virket veldig interesserte, men og gjort meg usikker , så jeg bremser...Føler jeg er gammeldags på dette med sex, jeg må ha følelser for typen, og jeg er ekstremt selektiv. Hvorfor har jeg så vanskelig for å gi meg hen til noen?

Hva tenker menn om jenter/damer som har liten seksuell erfaring når de er voksne?

Vet ikke om jeg tør å møte en mann mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du ikke har samboerforhold/ ekteskap og barn i bagasjen er ikke nødvendigvis et tegn på at du er umoden eller sær. Det er ikke alle som har møtt den de ønsker å dele livet med.

Og det er et minimumskrav for å få barn med noen synes jeg.

At du ikke vil ha sex med en du ikke har sterke følelser for er jo bare normalt og sunt. Sex er enormt intimt, så det er jo bare et sunnhetstegn at du ikke ligger med alle interessante menn du møter.

Jeg tolker deg dithen at du har noe som gjør at du får problemer med det intime. Kanskje bare det seksuelle, eller også det seksuelle og det følelsesmessige.

Det virker også som om du har liten selvfølelse (selvtillit) på din egen personlighet. Du dømmer deg selv ganske hardt.

Jeg ville tatt kontakt med enten en psykolog eller kommunen der du bor, og bedt om å få hjelp til å finne ut av årsaken til dette.

Du virker som en flott og oppegående kvinne som har opplevet et eller annet negativt som har gjort deg redd for intimitet. Og som gjør at du rakker ned på deg selv.

Hva det er vil kun være spekulasjoner, men noe tror jeg at det er.

Forhåpentligvis vil du etter noen timer ha snakket om årsaken, og blitt tryggere på andre/ mere glad i deg selv. :klem:

Skrevet

At du ikke har samboerforhold/ ekteskap og barn i bagasjen er ikke nødvendigvis et tegn på at du er umoden eller sær. Det er ikke alle som har møtt den de ønsker å dele livet med.

Og det er et minimumskrav for å få barn med noen synes jeg.

At du ikke vil ha sex med en du ikke har sterke følelser for er jo bare normalt og sunt. Sex er enormt intimt, så det er jo bare et sunnhetstegn at du ikke ligger med alle interessante menn du møter.

Jeg tolker deg dithen at du har noe som gjør at du får problemer med det intime. Kanskje bare det seksuelle, eller også det seksuelle og det følelsesmessige.

Det virker også som om du har liten selvfølelse (selvtillit) på din egen personlighet. Du dømmer deg selv ganske hardt.

Jeg ville tatt kontakt med enten en psykolog eller kommunen der du bor, og bedt om å få hjelp til å finne ut av årsaken til dette.

Du virker som en flott og oppegående kvinne som har opplevet et eller annet negativt som har gjort deg redd for intimitet. Og som gjør at du rakker ned på deg selv.

Hva det er vil kun være spekulasjoner, men noe tror jeg at det er.

Forhåpentligvis vil du etter noen timer ha snakket om årsaken, og blitt tryggere på andre/ mere glad i deg selv. :klem:

Takk for svar, men jeg har ikke dårlig selvfølelse, tvert imot. Jeg leter kanskje etter en som legger like mye i det som jeg, som er like selektiv, og det kan jo være vanskelig sånn som folk holder på idag. Føler at det er mange som holder på med mange, har ingen standard, og så tror jeg jeg har vasnkelig for å stole på noen fordi man nettopp lever i ei tid som er utfordrende mht forhold. Der er profiler, kanaler overalt hvor folk kan kontakte diverse osv,..synes det virker som om mange mangler ryggrad!

Jeg har ikke opplevd noe kjipt med menn, har et godt forhold til begge mine foreldre og lært meg å forvente at jeg fortjener en bra mann, ja den beste. Kanskje jeg er for kresen? Når det gjelder det intime, kanskje fordi jeg hører om så mye rart, det er jo bare å lese her på KG, og at jeg underbevisst synes det er veldig vanskelig å stole på noen..Det kan og være at siden jeg har så liten erfaring, trekker jeg meg når det intime nærmer seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...