Gå til innhold

Krise! Får ikke kontakt med ho som selger meg brudepikekjole

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nå har jeg venta og venta. Sendt mailer og pm, men ho som skulle fikse brudepikekjolen til meg tar ikke kontakt!!! Panikken begynner å bre seg. Det er bare 14 dager til bryllupet og man må muligens tilpasse kjolen litt også!!!

Saken er at jeg har navn og adressa hennes (piuss mail adressa) er det uhøffelig av meg å få tak i nr hennes på opplysningen for å ringe henne?? Kjolen er betalt!!! PANIKK!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, få tak i henne på telefon! Kanskje noe er galt med mailen hennes. Hvem er det forresten du kjøper av?

Skrevet

Jeg hadde kasta meg over telefon jeg !!!! Hvem kjøper du av ?

Gjest gjest1
Skrevet

Kjøper av Lurifuxa. Har kjøpt tiara og slør, men det har ikke vært noe problem før!! Rask levering og god service..

Skrevet

Har du betalt kjolen kan du selvfølgelig gjøre det som trengs for å få tak i dama!

Skrevet

Så rart, hun har jo til og med skrevet innlegg her inne i dag..

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, ser ho har vært inne her... Og jeg har kontakta opplysningen, men det er bare et mobil nr på en manns navn som er registrert på den adressa (kanskje samboeren hennes) men der tar ingen telefonen..

Vet jeg er litt hysterisk nå, men det er jo ikke lenge igjen!!!!

Skrevet

Jeg hadde også vært hysterisk. Dessuten er dette dårlig reklame for L. Hun burde svare deg hvertfall..

Gjest gjest1
Skrevet

ja... :cry: ikke bra reklame... og ja, jeg er bra hystrisk og på tuppa.. begynner virkelig å gå opp for meg at det nærmer seg! :grine:

Skrevet

Det er sikkert en logisk forklaring. Jeg hadde ringt de numrene jeg fikk opplyst på opplysningen var jeg deg. Alle som ett.

Skrevet

Ja, bare ring alle nummere du finner. Du må jo vite når du får kjolen.

Rart at hun ikke svarer da...

Gjest gjest1
Skrevet

Vel, mobilen var avslått og det var det eneste nr som var registrert!!! Skal prøve utover kvelden.. Skjeldent jeg blir så stressa, men men..

Skrevet

Slapp av.

Begynn å tenke alternativt.

Hvor mange brudepiker er det snakk om?

Alder?

Har hun / de eventuellt en bunad hun kan bruke...?

Gjest gjest1
Skrevet

PHU!!! Endelig fikk vi tak i ho!!!! :oops:

Skrevet

Ja - og ?? Hvor er kjolene i løypa ?

Gjest gjest1
Skrevet

JA!! Fint å få tak i ho men... NEI! Dette er absolutt ikke bra!! Ho veit ikke hvor den er!!! Ble sendt fra "et sred i Europa" pga "det skulle ta ca 2 uker" mot fra USa vilee det ta lenger tid... enda værre, ho sa til samboen at ho ikke hadde kontakta meg pga ho ikke viste hvor den var!!!!

Vi har bare ei brudepike på 10 år... Ho er lang opg tynn.. Dvs ca str 11 år.. Ho har ikke budnad, er dansk...

Skrevet

Da hadde jeg avbestilt kjolen hos Lurifuxa og tatt meg en tur på fex Steen og Strøm (hvis du bor sånn til) og kjøpt en penkjole der. En såpass stor jente trenger ikke en tradisjonell brudepikekjole, hun kan være vel så fin i en pen selskaspkjole.

Lykke til :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Da hadde jeg avbestilt kjolen hos Lurifuxa og tatt meg en tur på fex Steen og Strøm (hvis du bor sånn til) og kjøpt en penkjole der. En såpass stor jente trenger ikke en tradisjonell brudepikekjole, hun kan være vel så fin i en pen selskaspkjole.

Lykke til :wink:

Tenker du på sten & strøm i oslo? Har sjekka katalogen til H&M, men det er en str for liten.. Og så har jeg sjekka ut noen nett sider (norske,) men har ikke funnet noe.. Tar i mot forslag til nettsider med STOR takknemmlighet!!

Skrevet

next.co.uk har mang efine kjoler i de størrelsene, men jeg vet ikke hvor lang tid det tar å få dem til Norge. Anbefaler deg å titte der hvertfall!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...