Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Nevnte noe for kjæresten min her om dagen som egentlig ikke har så stor betydning. I dag spurte han hvorfor jeg hadde jugd, fordi jeg ikke hadde gjort det som jeg sa jeg dreiv med da han spurte. Greia er at jeg sa ikke at jeg hadde gjort det som han påstår at jeg sa, men at jeg prøvde og ikke fikk det til. Uansett, hvordan kan jeg overbevise han om at han tar feil av hva jeg sa? Jeg er 100% sikker på hva jeg selv sa, mens han sier at jeg sa noe annet 😳
Gjest RompeRusk Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Kjæresten min er også slik som hører det han vil høre, og mitt beste tips er å bare la det gå.. Spesielt om det er en filleting 2
Gjest proteinet Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Er dette virkelig verdt å krangle om? Si til ham det du skriver her og be ham om å begynne å høre ordentlig etter når du snakker. 1
leirbål Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Jeg er enig med RompeRusk, velg kampene dine. Hvis dere skal la småting bli så viktige får dere et ganske konfliktfylt forhold. Neste gang kan du bare si at jeg prøvde og fikk det ikke til. Så kan han tenke hva han vil om saken. Ps. RompeRusk- du har det rareste nicket jeg noengang har sett....
Tomaten Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Bagatell.. Velg så velg kameler. Enig med de over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå