AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 jeg føler meg så tom innvendig! the love of my life har funnet seg ei ny på arbeidsplassen.. og nå er det bare meg igjen nå må vi selge huset, fordele tingene våre, slik at han kan dra og være sammen med den bitcha, som også har en partner hjemme... det føles helt forjævlig !! aner ikke hva jeg skal gjøre og hvor jeg skal gjøre av meg... har en støttende familie heldigvis, men annet enn det føler jeg meg bare tom og lei meg uff Anonym poster: 5200b9f109e187dcc5fde5ce0b9d6570
Jodi Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Har ikke så mye å si egentlig, skjønner veldig godt at du er lei deg....
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 ... klarer ikke å slutte tenke over de to sammen .. æææh Anonym poster: 5200b9f109e187dcc5fde5ce0b9d6570
Hettemaake Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Det blir bedre for hver dag. Det er en fattig trøst og en klisje, men så utrolig sant. Eksen min dumpa meg til fordel for ei anna, og de var sammen lenge og var veldig forelsket. Jeg var helt knust i noe som føltes som en evighet (men som egentlig var en kort periode) og gikk etter hvert over til å være veldig trist, til å bare være trist, og etter hvert litt trist, og til slutt var det over. Poenget mitt er at du kommer til å bli mindre og mindre trist for hver dag uten at du merker det selv, men en dag vil du se tilbake på hvordan du har det nå og se hvor mye mindre vondt det gjør. Klem til deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå