AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Jeg vil gifte meg med en gutt som ikke er bil interesert, En som ikke bruker halve lønningen sin på bil, en som ikke drar fra meg hver søndag, og lørdag for å bli borte 4-6 timer for å skru på bil. En som ikke drar flere timer i uken for å dra på bil. ALDRI mer en samboer som er så forbanna bil interesert, nå er jeg sååå lei! Anonym poster: 1200ae302e68d7c788f8865f43a83bf9
Gjest Kv84 Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Sånn var esken min... Kanskje det hjelper at han får noen år...
Gjest Katten. Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Sånn var esken min... Kanskje det hjelper at han får noen år... Høhøhø. Det er vel ganske mye verre ting han kunne brukt både tid og penger på. 1
Gjest Kv84 Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Høhøhø. Det er vel ganske mye verre ting han kunne brukt både tid og penger på. Ja faktisk esken min hehe, ....stavekontroll
Miss Lucky Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 Jeg var selv biljente.. men i midten av 20 årene da jeg ble gravid klarte jeg å vokse litt opp og solgte god bilen til fordel for en litt mer praktisk bil og familieliv. Barnefaren derimot, som var nærmere 30 klarte ikke å holde følge. Det samme ser jeg gjelder de fleste "bilkompisene" mine.. de råner fremdeles rundt i biler som var kule for 10 år siden, er single, henger fremdeles på essoen og kjører rundt på fjortisser. De har stått på stedet hvil i snart et ti år. Er nok en rase som sjeldent eller aldri vokser opp. 2
Gjest mann Skrevet 22. mars 2013 #8 Skrevet 22. mars 2013 Hehe. Bare vent . Har vært gift i 20 år og nå sier kona til meg:"Lenge siden du har mekka i garasjen nå!!" Hint hint.:-) Må da være greit at man ikke klenger oppå hverandre hele tiden. Hvis dere vil ha menn som ikke jakter, fisker, kjører mc, mekker bil eller har noen prosjekter så begyn å leit etter dem på IKEA eller jysk. Spørs om det er dem dere egentlig vil ha??
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. mars 2013 #9 Skrevet 22. mars 2013 Og i tillegg ikke liker fotball. De finnes, xen var sånn.
Gjest snoopy_93 Skrevet 22. mars 2013 #10 Skrevet 22. mars 2013 Jeg var selv biljente.. men i midten av 20 årene da jeg ble gravid klarte jeg å vokse litt opp og solgte god bilen til fordel for en litt mer praktisk bil og familieliv. Barnefaren derimot, som var nærmere 30 klarte ikke å holde følge. Det samme ser jeg gjelder de fleste "bilkompisene" mine.. de råner fremdeles rundt i biler som var kule for 10 år siden, er single, henger fremdeles på essoen og kjører rundt på fjortisser. De har stått på stedet hvil i snart et ti år. Er nok en rase som sjeldent eller aldri vokser opp. Kjenner igjen det siste avsnittet! Mine kompiser er også sånn. De råner rundt med 13åringer i baksetet med både røyk, snus og vodka. (Guttene er 23-26år) De har også droppet sine venninner på ca samme Alder fordi fjortisene ikke liker oss. x)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #11 Skrevet 22. mars 2013 Ja, altså skal vi ta en liten oppsumering? Han har fire biler nå tror jeg. Han fikk sin første bil som 12 åring. Da lærte han å kjøre rundt på hytta, et sted de ofte var. Han er 22. Han hadde nylig en bil, en fin og ganske ny bil. Så hendte det noe og han måtte bytte motor. Ok, tenkte jeg. Han brukte 8 tusen på en ny motor, så kommer alle andre deler han plutselig trengte ved siden av. Det ble noen mer tusen enn han hadde råd til. Så han kjøpte en ny bil for 2 tusen, en som han kjente godt. Den var visst ihjel rustet i gulvet og kanalene. Så han byttet bort den, og ga et mellom legg på 10 000. Men der røyk topp pakningen nå i går, speedometeret fungerer ikke, den er aaaaltfor lav (IKKE KULT Å SITTE FAST OVER ALT) Så hva gjør han nå? Kjører rundt med bilen til faren frem til han får brukt noen flere tusen på disse bilene. Den han har stående med motorbytte, og den nye som må ha ny topp pakning. Det vil si at de neste ukene er ikke han å se i nærheten en gang.. Og alle pengene er til bil denne og neste månede også.. Ikke rart man blir lei! -ts Anonym poster: d05747dbfe86fbcf38d5c516b90d9ff3
dobri123 Skrevet 22. mars 2013 #12 Skrevet 22. mars 2013 Kjenner igjen det siste avsnittet! Mine kompiser er også sånn. De råner rundt med 13åringer i baksetet med både røyk, snus og vodka. (Guttene er 23-26år) De har også droppet sine venninner på ca samme Alder fordi fjortisene ikke liker oss. x) Så du har møtt min eks altså?hehe.. Neida, men dette lignet helt klart på han! Kjører i 20-30 rundt ''streeten'' i byen, drikker, røyker, snuser. Slædder litt her og der, helst midt i byen for å tøffe seg mest mulig.
Miss Lucky Skrevet 22. mars 2013 #13 Skrevet 22. mars 2013 Ja, altså skal vi ta en liten oppsumering? Han har fire biler nå tror jeg. Han fikk sin første bil som 12 åring. Da lærte han å kjøre rundt på hytta, et sted de ofte var. Han er 22. Han hadde nylig en bil, en fin og ganske ny bil. Så hendte det noe og han måtte bytte motor. Ok, tenkte jeg. Han brukte 8 tusen på en ny motor, så kommer alle andre deler han plutselig trengte ved siden av. Det ble noen mer tusen enn han hadde råd til. Så han kjøpte en ny bil for 2 tusen, en som han kjente godt. Den var visst ihjel rustet i gulvet og kanalene. Så han byttet bort den, og ga et mellom legg på 10 000. Men der røyk topp pakningen nå i går, speedometeret fungerer ikke, den er aaaaltfor lav (IKKE KULT Å SITTE FAST OVER ALT) Så hva gjør han nå? Kjører rundt med bilen til faren frem til han får brukt noen flere tusen på disse bilene. Den han har stående med motorbytte, og den nye som må ha ny topp pakning. Det vil si at de neste ukene er ikke han å se i nærheten en gang.. Og alle pengene er til bil denne og neste månede også.. Ikke rart man blir lei! -ts Anonym poster: d05747dbfe86fbcf38d5c516b90d9ff3 Bare vent til du blir gravid og innlagt på sykehus pga fare for både mor og barns liv og han ikke har tid til å besøke deg fordi han er midt i et bilprosjekt
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #14 Skrevet 22. mars 2013 Bare vent til du blir gravid og innlagt på sykehus pga fare for både mor og barns liv og han ikke har tid til å besøke deg fordi han er midt i et bilprosjekt Å, da du! Da er dette det siste stedet han hadde kommet inn, og hadde han prøvd seg skulle jeg dyttet de forbanna bildelene så langt inn i ræva på han jeg bare klarte! Anonym poster: d05747dbfe86fbcf38d5c516b90d9ff3 1
Miss Lucky Skrevet 22. mars 2013 #15 Skrevet 22. mars 2013 Å, da du! Da er dette det siste stedet han hadde kommet inn, og hadde han prøvd seg skulle jeg dyttet de forbanna bildelene så langt inn i ræva på han jeg bare klarte! Anonym poster: d05747dbfe86fbcf38d5c516b90d9ff3 Pass på at det er en ekstra stor eksospotte eller noe da.. helst en av eldre årgang med litt rust og skarpe kanter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #16 Skrevet 22. mars 2013 Pass på at det er en ekstra stor eksospotte eller noe da.. helst en av eldre årgang med litt rust og skarpe kanter Akkurat. Nå er det jo kult med disse ombygde eksosanlegga på turbo bilene for ekstra lyd. Litt små rust her og der, og ekstra stort. Hadde jo passet perfekt Anonym poster: d05747dbfe86fbcf38d5c516b90d9ff3
-Jiinxs- Skrevet 22. mars 2013 #17 Skrevet 22. mars 2013 Jeg vil gifte meg med en gutt som ikke er bil interesert, En som ikke bruker halve lønningen sin på bil, en som ikke drar fra meg hver søndag, og lørdag for å bli borte 4-6 timer for å skru på bil. En som ikke drar flere timer i uken for å dra på bil. ALDRI mer en samboer som er så forbanna bil interesert, nå er jeg sååå lei! Anonym poster: 1200ae302e68d7c788f8865f43a83bf9 For å oppsummere. Du vil ha deg en mann, ikke en drittunge. 3
Gjest mann frublom Skrevet 22. mars 2013 #18 Skrevet 22. mars 2013 For å oppsummere. Du vil ha deg en mann, ikke en drittunge. Chip Foose pjokken go home. Ja til den gestikulerende Metromannen på trikken med SV button. Næææææhhh så deilig veske, den matcher becksøndergårdskjerfet ditt. Heeerlig altså :-D
Boost Skrevet 22. mars 2013 #19 Skrevet 22. mars 2013 Kondolerer. Greit å ha hobby, men når det går utover økonomi og forhold da bør det begrenses.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #20 Skrevet 22. mars 2013 Visste dere ikke at de var interesserte i bil/fotball/whatever når dere ble sammen med dem? Anonym poster: c301c8b8e2c71a8a8c7e55c2bd251c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå